Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnešního dne 15.7.2017,jsem obdržel telofonát asi ve 13/40 z tohoto čísla 739833036.Pán se představil jménem vaší společnosti,s tím že hovor je monitorován a začal mi něco nabízet,protože nemám o tyto věci zájem řekl jsem že nic od něho nechci, potom už jsem zaslech jen něco jako posíláme vám a hovor spadnul.Na moje opětovné volání nereagoval.Myslím že jsem se vyjádřil jasně ,nic mi prosím neposílejte,v telefonu jsem k tomu nedal souhlas.Divné je taky ,kde se u vás vzal na mně kontakt,nikdy jsem nic neobjednával.
Jan Matoušek
nic jsem neobjednal
Nechci nic posílat:
|
Tweet |
Dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy před převzetím zboží je založeno bodem 40 preambule směrnice 2011/83/EU, ve spojení s požadavkem na eurokonformní a prospotřebitelský výklad zákona.
Pokud spotřebitel prokazatelným způsobem projevil vůli vůči prodávajícímu odstoupit od uzavření kupní smlouvy, je takové její odstoupení platné a ze strany společnosti by se jednalo v případě zaslání zásilky o nevyžádané plnění.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
bohužel dle jména Vás nedohledáme. Napište prosím ještě tel. na které jste byl kontaktován.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Myslím že by bylo velkou chybou takto veřejně dávat moje osobní kontakty.Bude Vám muset stačit že v telefonu jsem odmítl cokoli diskutovat,hovor byl z vaší strany monitorován.Zdůraznuji že nechci nic posílat.
Stížnost byla stažena z našich webových stránek. Není tedy již veřejnosti dostupná. Spotřebitel má nyní možnost poskytnout společnosti kontaktní údaje, na základě kterých jej může společnost identifikovat. Stížnost proto necháváme přeřazenou na spotřebitele.
Nemám jediný důvod Vám zdělovat osobní kontakty,jelikož jsem žádnou smlouvu neuzavíral.Pakliže mi něco pošlete,tak jste získali moji adresu neoprávněně a celou věc budu muset konzultovat s právníkem.V telefonu jsem pánovi zdělil že od něho nic nechci.Hovor jsem si nahrál.
Dobrý den,
snažíme se pouze situaci vyřešit. Pokud jste operátorovi nenadiktoval svoji adresu a nesouhlasil jste se zasláním, objednávka neproběhla. Dotazovali jsme se call centra, kterému patří Vámi uvedené tel. číslo a napsali nám, že objednávku neevidují. Mělo by to být tedy v pořádku, V těchto případech, pokud zákazník nejprve s objednávkou souhlasil a poté si to rozmyslel potřebujeme zpravidla znát tel. číslo na které bylo voláno a tel. ze kterého bylo voláno, abychom mohli objednávku stornovat. Pokud jste však nesouhlasil nebylo Vám jistě ani nic zasláno.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Děkuji za vyjádření a doufám že to bude v pořádku.
Nemáme co dále dodat.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele. Bude-li stížnost úspěšně vyřešena, má spotřebitel možnost ji uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Tímto děkuji webu VašeStížnosti.cz za pomoc.Pro mě s toho vyplývá jedno poučení,nikdy nezvedat telefon s neznámým číslem,ušetří se hodně nervů.Číslo dávám mezi blokované.