Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#16966Reklamaci doba a nevraceni penez pri treti reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2017, před 8 lety

Stanislav Zwias

Znění stížnosti

Dobry den. Vodafone mi tvrdi, ze i po vymene mobilu za novy kus bezi puvodni zarucni doba. Tak samo, ze kdyz chci dat mobil na treti reklamaci z toho druha na stejnou vadu, ktera brani radnemu uzivani, ze nemam narok na vraceni penez. Rad bych se timto informoval a pripadne resil se spolecnosti. I pres veskerou komunikaci se spolecnosti si stale trvaji na svem a jak maji v podminkach napsano to a ono.


Produkt

Sony M4 E2303 IMEI: 358139069149684


Požadované řešení

Chtel bych se s nimi domluvit, pripadne resit, kdyz mi na zbozi konci zarucni doba. Nejsem s mobilem, hlavne se spolecnosti spokojen. Konurence mi nabizena sama odstoupeni od smlouvy. Bohuzel jsem u jineho zbozi jeste nesplnil treti reklamaci. Proc u Vodafone to nejde. Na telefonu je vyrobni vada, ktera se mi projevila uz podruhe, celkem bude mit telefon tri reklamace. Nechteji mi ani zdelit trochu historie k telefonu, zda uz nejakou reklamaci mel. Mam ho z druhe ruky a byl kupovan na pausal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 13:27, před 7 lety

Žádat odstoupení od smlouvy a vrácení peněžních prostředků je možné v případě, není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci.

V současném občanském zákoníku, zákon č. 89/2012 Sb., se opravdu již nenachází výslovné ustanovení o tom, že při výměně zboží běží nová dvouletá záruka. To však neznamená, že by tato doba ve skutečnosti neběžela od začátku. Podle § 2165 občanského zákoníku je kupující oprávněn uplatnit právo z vadného plnění v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží. Není zde však řečeno, že se doba počítá pouze od prvního převzetí věci. Pokud tedy byla vadná věc vyměněna za novou, převzetím nového zboží začíná běžet také nová dvouletá záruka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2017 14:42, před 7 lety

Dobrý den, pane Zwiasi,

podle IMEI, které jste uvedl, se nám telefon v systému nepodařilo dohledat. Proto nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ pošlete kopii dokladu o zakoupení telefonu od Vodafonu, abychom mohli Vaši reklamaci prověřit. Děkuji.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.7.2017 20:11, před 7 lety


Stanislav Zwias

Dobry den. Nebudu Vas kontaktovat pres zadny formular. To je furt nejaky formular a jsme stale u toho sameho. Pokud mam mit na vymenene zbozi opet zaruku dva roky, proc prehrava servis mobil, aby tam doplnil puvodni zaruku? Sam Sony uvadi, ze pri vymene, ci oprave se na onu vec vztahuje 90 dnu zaruka. Proc vy mi tvrdite pouze ten cas, kdy bylo zarizeni v servisu? ZDe uvedu nove, i stare IMEI 358139066249933 toto bylo puvodni zarizeni, ktere bylo vymeneno za jine IMEI 358139069149684
Nyni je telefon opet na reklamaci, z toho opet ta sama zavada, uz podruhe. Celkem uz treti reklamace, ktere brani v uzovani zarizeni. Doklad o zakoupeni maji Vasi kolegove na pobocce v Jicine okr. Kralovehradecky kraj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 09:12, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme opět na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2017 12:04, před 7 lety

Dobrý den, pane Zwiasi,

kontaktní formulář slouží k tomu, abychom mohli poskytnout konkrétní informace. Prostřednictvím stránek třetí strany (jako například touto cestou) to s ohledem na ochranu údajů není možné. Děkuji za pochopení.

Co se týče záruky na opravu, platí tříměsíční lhůta. Pokud telefon nebo nějakou jeho část servis v rámci opravy vymění, záruka na mobilní telefon se neprodlužuje. Tento postup je v souladu s novým obchodním zákoníkem.

Zmínil jste, že jste telefon nekoupil přímo od Vodafonu ale "z druhé ruky". V tom případě je třeba, abyste o historii reklamací požádal toho, od koho jste si telefon zakoupil. Vzhledem k tomu, že nejste původním kupujícím, umožníme Vám telefon reklamovat opravou (pokud máte Záruční list nebo fakturu za zboží), ale odstoupení od kupní smlouvy můžeme řešit pouze s osobou, která si od nás telefon přímo zakoupila.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2017 18:20, před 7 lety


Stanislav Zwias

Vzhledem k tomu, ze nejsem zakaznikem Vodafone, nemohu tento formular odeslat. Pokud chcete poskytnout citlive udaje, kontaktujte me na standa.zwias@centrum.cz.
Proc byste jako vraceli penize puvodnimu majiteli, kdyz jsem majitelem ja?
Mam tedy brat v potaz, ze se trimesicni zaruka i po uplynuti dvoulete zaruky se vztahuje na vymenene soucasti?
Dle tohoto považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace bych uz mel mit naroz na vraceni penez.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 08:07, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2017 13:04, před 7 lety

Dobrý den, pane Zwiasi,

přes formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ nám můžete napsat, když vyplníte kontaktní telefon a pole pro aktivní číslo a heslo necháte prázdné. Tímto způsobem nás běžně kontaktují i lidé, kteří nejsou našimi zákazníky.

Reklamaci je vždy třeba uplatnit u toho, od koho bylo zboží zakoupeno. Přesto jsme vstřícní a zajistíme opravu i v případě, že telefon, který byl u nás zakoupen, již vlastní někdo jiný než ten, kdo si ho původně pořídil. Jestli jste telefon od nás přímo nekoupil, nemůžeme Vám vrátit peníze nebo telefon vyměnit (pokud jde např. o opakovanou reklamaci nebo vadu, kterou není možné odstranit opravou), to může udělat jen ten, kdo si u nás telefon koupil.

Na opravu máte záruku 3 měsíce, takže do 3 měsíců můžete podat reklamaci reklamace, a to i v případě, že již uplynula dvouletá záruční lhůta.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2017 08:25, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.9.2017 08:52, před 7 lety


Stanislav Zwias

Hodnocení: