Společnost


http://www.blueoceantravel.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16969Podvodný e-shop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2017, před 7 lety

Barbora Pešová

Znění stížnosti

Na internetu jsme si objednali dvoje boty. Bohužel jsme si obchod neprověřili a zaplatili předem kartou. Po té nás kontaktovala naše banka, že se jedná o podezřelou transakci a kartu zablokovala pro platby přes internet. Boty přišly, ale jednalo se o jiné, nekvalitní a poškozené zboží. Jediná možnost reklamace byla poslat mail, není uvedeno telefonní číslo ani adresa, nedostali jsme fakturu a ni jiný doklad o platbě a zboží. Napsali jsme před více jak týdnem mail, dodnes nepřišla odpověď.


Produkt

Keen Obuv Pánské Outdoorové Sandále Uneek 8mm Camo M Black Camo a Teva Obuv Hurricane 3 6502 Mwol Pánské Sandály Pánská Obuv


Požadované řešení

Požadujeme vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 10:33, před 7 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Jestliže byla uzavřena kupní smlouva (tedy spotřebitel přijal nabídku prodávajícího), má následně prodávající povinnost odevzdat věc s dohodnutými vlastnostmi. Obsah smlouvy je dán nabídkou. Pokud prodávající nedodá zboží s vlastnostmi, které byly v nabídce uvedené, je jeho plnění vadné. Spotřebitel má následně právo na dodání nové věci bez vady, ledaže lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit; není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Rovněž lze žádat přiměřenou slevu.

Stránka je zaregistrovaná na držitele domény: lifang yao meiliequ mudanlu 281hao, sanming, 365000, Fujian, CN. Na stránkách e-shopu chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje, což je v rozporu se zákonem na ochranu spotřebitele. Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitelka podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.