Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se svým problémem, který nastal při mé reklamaci ze dne 14. 11. 2013.
10.7. 2013 jsem v Mountfield Sokolov zakoupil solární ohřev 3,6 m2 - deska 05 za 2 745 Kč. Zhruba po dvou měsících jsme s rodinou seděli na terase a slyšeli podivný zvuk, jakoby praskání od bazénu, kde byl solární ohřev namontován. Solární ohřes se skládá z mnoha kanálků, v kterých praskalo a plachta se začla nadouvat, až došlo k jejímu prasknutí a vytečení ohřáté vody.Panel jsem tedy demontoval a 14.11.2013 odvezl do servisu prodejny, kde se mnou byla sepsána reklamace. Technik při zkoumání plastového panelu konstatoval, že k poškození došlo mrazem. To jsem hned odmítl, protože mrazy tou dobou v žádném případě nebyly. 2.12.2013 mi bylo e-mailem odesláno rozhodnutí o reklamaci, kde technik p. Beran sděluje, že na součásti není žádná materiálová, ani výrobní vada a že se jedná o mechanické poškození.Žádám Vás o pomoc při řešení méího problému.
Číslo servisní zakázky: SRZ13/051/4/01972
Děkuji.
S pozdravem
Roman Roth
Panel nevlastní žádné výrobní číslo
Navrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou. V rámci rozporu s kupní smlouvou je na prodejci, aby prokázal, že zboží předal kupujícímu v pořádku. Zároveň je povinný dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele řádně zamítnutí rozporu písemně odůvodnit, tedy uvést i jakým způsobem k mechanickému poškození došlo.
Pokud bude trvat na svém posouzení je možnost nechat si vypracovat vlastní znalecký posudek, který by stanovil příčinu závady. Pokud by dal za pravdu kupujícímu, uplatní se u prodejce a zároveň pak může kupující dle § 598 občanského zákoníku žádat proplacení nákladů na znalecký posudek.
Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.