Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16970Neoprávněné vyúčtováni, Polom 106, Sedloňov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2017, před 7 lety

Romana Hendlová

Znění stížnosti

Zdravim Vás ,obdržela jsem vyučtováni s variab.sym.4924055300 a čislo fa.1706561383 na částku 48 349, Kč. adresa odběrného mista Polom 106 Sedloňov číslo odběrného mista 1064430.
S timto vyučtovánim nemohu souhlasit a ani ho nemohu uhradit. Uvedený objekt jsem pronajala, jako vlastnik objektu na základě smlouvy z 12.12.2016 kterou jsem předložila na vašem pracovišti v Náchodě dne 19.12.016 k ukončeni našeho vztahu s Vámi jako dodavatelem el. energie , a zároveň počátečnim stavem pro nového odběratele, jsem deklarovala stav elektroměrů a jeho smlouvu tak jak bylo po mě požadováno a to NT. 30911 a VT. 15521 . opsaný s novým provozovatelem panem J.Kov. ,tim jsem splnila na mne kladené požadavky z vaši strany.
Moje spotřeba kterou tedy požaduji vyučtovat se pohybuje v uvedeném rozsahu měsiců záři až prosinec 2016. Věřim že k vyučtováni do datumu 15.2. 2017 došlo omylem a samozřejmě si musi nový provozovatel uhradit svoji spotřebu sám , nehledě k tomu že si měl povinost se přihlásit k odběru do 6.1.2017 což ale nedodržel na základě nějaké dohody, a poté platil Vám za uvedenou dobu zálohy. Tím by také zároveň došlo v připadě požádováni uhrady po mě, k duplicitě plateb a neoprávněnému obohacováni . Ve smyslu tohoto emailu požaduji rozůčtovat tuto neoprávněně požadovanou platbu k nášemu konečnému stavu.
Odmitám proto Vaše stanovisko o přepisu provedeni k datu 16.2.2017. Z tohoto je zřejmé, že dálkové odečitani je nevhodnou formou k připadným změnám docházejicim při změně provozovatele. A naopak je samozřejmě vhodnou formou pouze pro kontroly odběrů. Vašim jednánim se citim poškozena a váš postup považuji za protiprávni. Navic po půl roce dopisováni si se všema vašema pobočkama v čemž se absolutně neorientuji dojde v dohledné době k ukončeni nájemniho vztahu pana Kov. z důvodů platebni neschopnosti a kde pokud budu donucena uhradit za něj spotřebu nemám prakticky bez soudniho vymáháni žadnou šanci penize vymoci a i po vyhlášeni rozsudku v můj prospěch jsme bez šanci. Přesto že jsme při přihlašováni udělali vše podle požadavků vašeho kontaktniho mista v Náchodě kde jsou stanoveny naše povinnosti, jsme v pozici vašeho bezmocného vazala . Dále pokud neseženeme nového provozovatele k terminu jeho ukončeni pana Kov. ,jsme nuceni si přihlásit el. ener. na sebe z čehož se nám už dopředu dělá špatně. Navic pokud se jak koliv vyhne okamžiténu odhlášeni dostane se zřejmě on do situace kdy za nás spotřebovanou el. ener. bude zase muset hradit on . Toto nastaveni ve vaši organizaci je scestné.
.

Děkuji za kladné vyřízení.R.H.
.


Požadované řešení

Vyučtovat skutečnou spotřebu podle nahlášeného stavu při odhlašováni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 14:06, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním elektřiny, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamace vyúčtování distribuce elektřiny musí být vyřízena do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Vypořádání rozdílu v platbách způsobeného nesprávným vyúčtováním distribuce elektřiny nebo nesprávným měřením dodávek elektřiny musí být provedeno do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace, je-li reklamace posouzena jako oprávněná. Za nedodržení výše uvedených lhůt poskytne provozovatel distribuční soustavy spotřebitelce náhradu ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

V případě, že reklamace byla zamítnuta a spotřebitelka s tím nesouhlasí, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.