Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Prodejce dodal špatné zboží. Po domluvě bylo zboží zasláno zpět (3.5.2017) s tím, že mi prodejce obratem dodá správné zboží. To se ovšem dodnes nestalo. Na e-maily nikdo neodpovídá (zasláno na oba zástupce firmy zveřejněné na webu). Na infolince mi vždy někdo řekne, že se na to podívá a zavolá zpět (nikdy nezavolají). Vedoucí reklamačního oddělení již dvakrát řekl, že zboží bylo odesláno - doručeno nic nebylo. Prosil jsem o číslo balíku a adresu, kam zboží posílají pro kontrolu - opět se neozval zpět.
zboží: Plasty Mladeč tisková struna PLA bílá 1,75 mm 1 Kg (PMPLA175white)
Prosím o vrácení peněz za zboží. Číslo účtu má prodejce v mailu.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Aby nedocházelo k tomu, že prodávající nebudou přebírat zásilky záměrně, stanovil zákonodárce domněnku doby dojití v § 573 občanského zákoníku. Podle této domněnky se má prokazatelně učiněné odstoupení od smlouvy za doručené třetí pracovní den po odeslání.
Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy.
Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
v únoru tohoto roku jsem z titulu vlastníka domény Naplne.com a autora e-shopu Náplně.com pro narůstající nespokojenost s přístupem jednatele p. Kudrjavceva k závazkům společnosti ukončil spolupráci se spol. Toner 1 s.r.o. .
Pokud Vám i za této situace mohu být jakkoliv nápomocen, neváhejte se na mne obrátit.
S pozdravem
Martin Špaček
jednatel
Náplně.com
Náplně.com s.r.o.
Smetanova 235
251 69 Velké Popovice
telefon: +420 775 901 082
e-mail : info@naplne.com
www.naplne.com
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za nabídku, ale po zveřejnění stížnosti mi bylo zboží konečně odesláno. Bez jakéhokoliv dalšího kontaktu ze strany společnosti Toner 1 s.r.o.