Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 17.7.2017 mě v noci v 1.27 vzbudil(!) podivný zvuk hudby (myslela jsem si, že mi někdo telefonuje) z telefonu. Otevřela jsem aplikaci, kde běhala jakási barevná hra. Než jsem rozespalá našla brýle a zavřela ji a než jsem ji odinstalovala, telefon začal chrlit SMS o stržených penězích za hru, kterou jsem nenainstalovala. (Používám stažený protivirový program AVAST)
1:27 hod. - 90309030 - Nakoupili jste VipGift FishWK za 30 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
1:27 hod. - 90309050 Nakoupili jste VipGift FishWK za 50 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
1:27 hod. - 90309079 - Nakoupili jste VipGift FishWK za 79 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
1:31 hod. - 90309079 - Nakoupili jste VipGift FishWK za 79 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
1:34 hod. - 90309050 - Nakoupili jste VipGift FishWK za 50 CZK Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
Jedná se o nevyžádanou službu!!!!!!!!!
Prosím poraďte jak mám postupovat při jednání o získání peněz zpět. Pro info, je mi 60 let a to, že hraji počítačové hry mě v půl druhé v noci nikdo opravdu nemůže podezírat :-).
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.