Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
12.7. mě měl být doručeny balík. Volali ze tam mam špatně uvedeno tel. číslo přestože jsem ho již zadávala opravené na vyžádání odesilateli balíku. To že nefunguje komunikace mezi ppl a odesílatelem není můj problém. Druhý den se nikdo neozval a já druhý den dovolenou!!!!Odpoledne v pet mě zavolá řidič že to nestihl dřív. Už jsem nebyla doma nenechám se kvůli ppl vyhodit z práce. Večer jsem změnila tedy údaje o doručení a potvrdila emailem jak jste chtěli. Cely pátek nic nikdo ani SMS!!!! Jste nejhorší firma na doručování.
C. balíku 40651151553
Doručení dnes v dopoledních hodinách!!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.