Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16981Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2017, před 8 lety

Veronika Fidrová

Znění stížnosti

12.7. mě měl být doručeny balík. Volali ze tam mam špatně uvedeno tel. číslo přestože jsem ho již zadávala opravené na vyžádání odesilateli balíku. To že nefunguje komunikace mezi ppl a odesílatelem není můj problém. Druhý den se nikdo neozval a já druhý den dovolenou!!!!Odpoledne v pet mě zavolá řidič že to nestihl dřív. Už jsem nebyla doma nenechám se kvůli ppl vyhodit z práce. Večer jsem změnila tedy údaje o doručení a potvrdila emailem jak jste chtěli. Cely pátek nic nikdo ani SMS!!!! Jste nejhorší firma na doručování.


Produkt

C. balíku 40651151553


Požadované řešení

Doručení dnes v dopoledních hodinách!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 10:03, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:34, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.