Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#16982Neoprávněné placené SMS

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2017, před 7 lety

Sven Lundquist

Znění stížnosti

8.7.2017 a 15.7.2017 my bylo účtováno 99Kč za prémiové SMS. Žádnou službu jsem neobjednal a o tyto prostředky byl sprostě okraden. Jsem zděšen, že je něco takového vůbec možné. Společnost Dimoco žádám o okamžité vrácení stržených prostředků a vymazání mého čísla 724249333 z databáze. Na jejich stránky, jsem tento požadavek již uvedl.


Požadované řešení

Vrácení všech nezákonně stržených prostředků a vymazání mého čísla 724249333 z databáze společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 11:04, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2017 09:49, před 7 lety

Dobrý den,

DIMOCO je platební instituce s licencí, na kterou dohlíží rakouský úřad pro dozor nad finančním trhem a která umožňuje uživatelům mobilních telefonů nákup digitálního a fyzického zboží od online prodejců prostřednictvím jejich koncových mobilních přístrojů. Ty jsou pak vyúčtovány v účetním systému mobilních operátorů. Tak se z mobilního koncového přístroje, například z mobilního telefonu, stane pokročilý platební nástroj. DIMOCO je realizátorem platby, například alternativně k okamžitému převodu nebo platbě kreditní kartou za produkty například z oblastí ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music, a sám nenabízí digitální obsahy ani produkty.

V tomto prípade bola služba spoplatňovaná spoločnosťou Tazoki PTE. Vašu požiadavku sme poslali priamo poskytovateľovi služby. Poskytovatel služeb vás bude kontaktovat v příštích dnech:

Tazoki Pte Ltd. (77 Robinson Road. #16-00 Robinson 77 Singapore 068896)
E-Mail: cz@mobistos.com

Služba je již pro vás zablokována.

Doufáme, že jsme napomohli k objasnění stavu věcí, a budete-li potřebovat zodpovědět další otázky, jsme Vám ochotně k dispozici na consumerservice@dimoco.eu.



S pozdravem
servisní tým DIMOCO


DIMOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2017 12:02, před 7 lety


Sven Lundquist

Dekuji za objasneni. Nicmene Vase odpoved nic nemeni na faktu, ze jsem zaplatil dvakrat 99Kc a nevim za co. Tyto prostredky byly bez meho svoleni strzeny z meho uctu Vasi spolecnosti. Zalezitost budu povazovat za uzavrenou ve chvili, kdy dostau sve penize zpet.
Dekuji, Sven Lundquist

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2017 13:44, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2017 16:42, před 7 lety

Ahoj Sven Lundquist,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html


S pozdravem
servisní tým DIMOCO


DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2017 19:29, před 7 lety


Sven Lundquist

Dobry den, vypada to, ze jsem na ucet dostal 1300Kc o ktere me pripravili bez meho vedomi. Dekuji vsem zucastnenym za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.