Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16987Platební upomínka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2017, před 8 lety

Veronika Zemanová

Znění stížnosti

Vážení,

tímto vznáším stížnost na seznamku be2. Stala se mi ta samá věc, na kterou zde upozorňuje pan Řeháček. Zaplatila jsem si 149,- Kč kvůli tomu, aby nebyly fotky rozmazané a přisla mi upomínka, že musím nejpozdějí do 21.7.2017 zaplatit členský VIP poplatek ve výši 2247,- Kč plus manipulační poplatek ve výši 298,- Kč.

Nejsem si vědoma, že bych si objednávala jakési VIP členství, a jak už se společnost ozvala, vše mají v podmínkách?

Je to velmi směšné, manipulovat takto s lidmi, proto žádný poplatek za VIP členství nezaplatím, neboť nehodlám přijít o své peníze jako pan Řeháček, kterému to bylo zřejmě strženo z karty automaticky a společnost mu samozřejmě žádné peníze nevrátila.

Já osobně toto vše shledávám manipulativním podvodem a nechci již mít s touto zákaznickou společností nic společného.

Proto důrazně žádám a zrušení mého profilu neprodleně!!!!!

Navíc si osobně myslím, že tato společnost není seriozní a své klienty si neprověřuje. Nahlásila jsem fejkový profil jistého pana Petera Memishiana ze Sydney, který se vydával za architekta momentálně stavějícího mosty v Kuala Lumpur v Malajsii. Tento člověk či organizovaní podvodníci, mě požádal o půjčku ve váši 10500 dolarů a poslat jsem to měla přes money gram. Od této zkušenosti jsem výše uvedenou seznamku přestala používat.

Ještě jednou důrazně žádám o zrušení mého profilu a stornování polatku za VIP členství, které jsem si neobjednala.

Děkuji za odpověď a za kladné vyřízení mé stížnosti.

S pozdravem
Veronika Zemanová


Produkt

Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 89.103.76.197, Platební upomínka CZ-2017-06-25-159717757-BE2-DN, be2 S.à.r.l.; 13, rue du Commerce; L-1351 Lucemburk; Lucembursko ,DIČ: LU 21536271; Obchodní rejstřík Lucemburska B123206; Oprávnění k podnikání 00138239 / 5


Požadované řešení

Požaduji okamžité a neprodlené zrušení mého účtu a storna poplatku ve výše uvedené výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 12:13, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2017 10:08, před 7 lety

ID: 4ZXZIP09


Přejeme Vám dobrý den, paní Zemanová.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 25.05.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2017 08:26, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2017 08:27, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.