Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16988Sběr známek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2017, před 7 lety

Vlasta Kotyzová

Znění stížnosti

Podle předem stanovených pravidel jsme sbírali známky, nalepovali a získali jsme možnost vybrat si sklenici s vrškem.
Pokladní nám sdělila, že je tato akce prodloužena. Dnes jsme v Penny v Bučovicích přišli s nalepenými známkami na druhé kartě. Jedna známka nám chyběla. Náš nákup činil 441 Kč. Ale v obchodě známky došly. Nejsme obyvatelé Bučovic a jet schválně pro jednu známku by se nám opravdu nevyplatilo. Pokladní nám nabídla možnost si místo kuponu sklenici doplatit. To se nám zdálo dost pro nás nevýhodné.
Přesto jsme situaci pochopili. Celou kartu s kupony jsme nechali na pokladně, co by nám byla doma platná?
Dost nás ovšem vytočilo, když na účtence byla věta: Celkem vydáno 2 známek.


Požadované řešení

Pokud je taková akce prodloužena, nemělo by se stát, že něco ze strany obchodu "došlo". Vedoucí by měl místo známky do karty dát třeba razítko, že bylo zboží vydáno oprávněně.
Je to jen naše připomínka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 11:20, před 7 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.