Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejhorsi e-shop v Cesku. Absolutne neprofesionalni jednani se zakaznikem, neposkytnuti informaci o stav reklamace. V patek odpoledne mi prisly kompomenty za cca 70 tisic. Zakladni deska byla vadna a mela ohnute piny na socketu kdyz sem ji prebral. Psal sem kvuli tomu tedy mail a hned v pondeli rano sem ji odnesl reklamovat. Na pobocce mi rekli ze do dvou dnu mi vrati penize, jen si musi overit nefunkcnotst desky. Je to 14 dni, nikdo se neozval, penize nikde. Koupil sem desku znovu jelikoz sem nechtel cekat. Po 14 dnech kdyz sem volal czc a ptam se jak je to s mou reklamaci, mi rekli ze deska je v servisu a ceka se na vyjadreni. Deska spatna na prvni pohled, coz by poznal i uplny idiot, ale czc si to musi overit sktre sve skusene techniky. Proc ja musim cekat na trapne vyjadreni czc, kdyz penize mi maji byt vraceny, nechapu. Asi je na tom czz moc spatne ze si nemuze dovolit mi vratit moje penize za vadny kus z vyroby. Jo oni byli u toho kdyz jsem balik oteviral, pravda. Zakaznik ma vzdy pravdu, ale tiim se czc asi neridi. Priste volim alzu, tam je aspon solidni jednani, czc absolutni neprofesionalismuis, hanba.
x299 m7 ack
Vratit penize.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.