Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16992Nákup antiviru Jumbo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 30 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2017, před 8 lety

Milan Grobelný

Znění stížnosti

Včera dopoledne jsem se přihlásil v mobilu do internetového prohlížeče a vyskočila na mě obrazovka, že mám zavirovaný telefon. Vymazat ani zrušit to nešlo,vyskočila mi na displayi sms: FOR ANTIVIRUS..., kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Odklikl jsem to, protože jsem se bál, že se mi ztratí data, následně mi přišla sms Nakoupil jste Antivirus Jumbo za 99 CZK. Děkujeme Vám!Stažení?:http://bit.ly/appjim Podpora plateb: support@medianetpay.com


Produkt

Nabídka antiviru byla nekompromisní, nešlo z reklamy vyjet jinak, než odsouhlasit nákup pak se již objevila SMS s poděkováním za nákup. Aplikaci antiviru jsem žádnou nedostal.


Požadované řešení

Vrátit peníze. Neúčtovat platbu za další a další měsíce jak to bývá zvykem u podvodných nákupů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 18:52, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.