Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#169933x reklamovany výrobek neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2017, před 7 lety

Viktor Sršeň

Znění stížnosti

Dobrý den,
18/08/2015 jsem zakoupil notebook MSI na prodejně Krakovská 1256/24 Praha 1.

15/10/2016 se na notebooku projevila tato závada:

Při startu NB se objeví pouze logo MSI, zvýší se otáčky chlazení větráčků a NB se po cca 15 sec sám od sebe vypne a toto se opakuje při každém dalším pokusu o jeho zapnutí.

Reklamace č. 1
17/10/2016 jsem tuto závadu reklamoval na pobočce Krakovská 1256/24 Praha 1.
Výsledek reklamace: update biosu
3/11/2016 vyřízení reklamace

Reklamace č. 2
13/02/2017 druhá reklamace stejné závady, s tím jsem požádal o nemazaní uživatelských dat
Výsledek reklamace: reinstalace OS, update driver a bohužel došlo ke smazání veškerých dat
28/02/2017 vyřízení reklamace

Reklamace č. 3
7/06/2017 třetí reklamace stejné závady teď již spojená s žádostí o odstoupení od smlouvy a navrácení finanční prostředků.
Výsledek reklamace: závada se prý neprojevila, přestože při fyzickém předaní NB do reklamace tato závada byla zjevná, což potvrzuje i protokol.

Reklamace tímto nebyla uznána a prodejce odmítá odstoupit od smlouvy


Produkt

NB MSI GE62 2QF-091CZ Apache Pro, výrobní číslo: GE62 2QF-091CZK1502000002


Požadované řešení

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A VRÁCENÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 18:41, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 22:01, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.