Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
18/08/2015 jsem zakoupil notebook MSI na prodejně Krakovská 1256/24 Praha 1.
15/10/2016 se na notebooku projevila tato závada:
Při startu NB se objeví pouze logo MSI, zvýší se otáčky chlazení větráčků a NB se po cca 15 sec sám od sebe vypne a toto se opakuje při každém dalším pokusu o jeho zapnutí.
Reklamace č. 1
17/10/2016 jsem tuto závadu reklamoval na pobočce Krakovská 1256/24 Praha 1.
Výsledek reklamace: update biosu
3/11/2016 vyřízení reklamace
Reklamace č. 2
13/02/2017 druhá reklamace stejné závady, s tím jsem požádal o nemazaní uživatelských dat
Výsledek reklamace: reinstalace OS, update driver a bohužel došlo ke smazání veškerých dat
28/02/2017 vyřízení reklamace
Reklamace č. 3
7/06/2017 třetí reklamace stejné závady teď již spojená s žádostí o odstoupení od smlouvy a navrácení finanční prostředků.
Výsledek reklamace: závada se prý neprojevila, přestože při fyzickém předaní NB do reklamace tato závada byla zjevná, což potvrzuje i protokol.
Reklamace tímto nebyla uznána a prodejce odmítá odstoupit od smlouvy
NB MSI GE62 2QF-091CZ Apache Pro, výrobní číslo: GE62 2QF-091CZK1502000002
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A VRÁCENÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.