Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Vážení, v pátek 14.7. mě byla doručena zásilka č.40097954906,od odesílatele ZOOT a.s.
dobírkou 5.741 Kč.,s upozorněním, že částku lze zaplatit kartou.
Po příjezdu služby mě bylo sděleno, že přístroj na platební karty nefunguje a že mám zaplatit hotově, aniž by dopředu sdělili ,že si mám připravit hotové peníze.
/K tomu dodávám, že žiji v malé vísce,vzdálené od bankomatu v Litoměřicích, 14.km./
Nakonec jsme se dohodli, že zásilku opakovaně přivezou mezi 13.-14.h.
Dnes ráno v 9.07 jsem dostal zprávu sms, že zásilka bude dnes doručena, ovšem bez
upřesnění časového rozmezí..
Čekal jsem doma od 12.h. do 17.30 a nic. Žádná zpráva, žádný telefon.
Fakt nechápu, takovou bezohlednost! K čemu asi si dopravní službu plátím?
Musím upozornit, že podobné problémy, zde na Litoměřicku se stávají častěji.
Žádám proto o trvalou nápravu, jinak budu nucen vyhledat jinou dopravní službu.
Děkuji, a jsem s pozdravem Mgr.Jan Prokopec
Nechci slevu, jen zprávu o řešení nápravy do budoucna.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.