Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ve stanovené lhůtě jsme odstoupili od smlouvy č. 14-130274 firmy Carles House s.r.o. Školská 32 110 00 Praha 1, uzavřené dne 18.5.2017 v hotelu Slavia Brno. Na náš dopis ze dne 19.5.2017, zaslaný na adresu P.O.BOX12, 277 11 Neratovice a na dopis ze dne 26.5.2017, zaslaný na adresu Carles House s.r.o. Školská 32 Praha 1,
jsme neobdrželi odpověď.
Z tohoto důvodu jsme nemohli zboží vrátit.
Jedná se o masážní podložku COMFORTABLE LIFE. Není to ovšem zboží, které nám bylo při akci předváděno.
Děkujeme za případnou pomoc při vyřešení naší záležitosti.
COMFORTABLE LIFE-masážní podložka, kód výrobku IT, 1 ks
Vrácení zboží dodavateli.
vrácení peněz
Na listu kupní smlouvy není jednoznačně uvedena adresa prodávajícího ani adresa provozovny, na kterou máme zboží vrátit. O kontakty jsme firmu žádali doporučenými dopisy.
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Ze zákona lze odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů zásadně od uzavření smlouvy, ale například u koupě zboží až od jeho převzetí. Podnikatel musí spotřebitele písemně poučit především o jeho právu na odstoupení. Pokud tak neučiní, platí lhůta delší, a to jeden rok a 14 dnů. Pokud poskytne poučení dodatečně, začne běžet od tohoto okamžiku ona 14 denní lhůta.
Oznámení o odstoupení by mělo mít písemnou formu a být zasláno podnikateli na adresu uvedenou v poučení, případně na sídlo společnosti. Podstatné je, že pro dodržení lhůty pro odstoupení stačí, bylo-li oznámení nejpozději poslední den lhůty odesláno.
Zakoupené zboží musí spotřebitelka bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů od zaslání odstoupení od smlouvy vrátit zpět prodávajícímu a ve stejné lhůtě by měly spotřebitelce dorazit peníze. Stačí, že spotřebitelka prokáže prodávajícímu odeslání zboží na adresu uvedenou v uzavřené kupní smlouvě.
Pokud společnost nevyhoví odstoupení od smlouvy a nevrátí peníze, je možné domáhat se jejich vrácení pouze soudní cestou, v daném případě podáním návrhu na vydání platebního rozkazu. Ve věci návrhu na vydání platebního rozkazu doporučujeme spotřebiteli vyhledat právní služby advokáta. Jejich seznam lze nalézt na stránkách https://www.dtest.cz/advokati.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.