Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 30.10.2011 jsem zakoupila na slevovém portálu Nebeslev voucher na Let balonem pro 2 za cenu 2.899Kč. Voucher měl být uplatněn u společnosti Kuptonej.cz
Poté, co byla společnost kontaktována, nám bylo sděleno, že termíny na rok 2012 jsou již obsazeny a byl nám proto nabídnut termín v až květnu 2013.
Bohužel když se blížil termín realizace, opět se společnost vymluvila, že let nemůže být realizován.
To už jsme pojali podezření a po mailu jsme u společnosti Kuptonej odstoupili od smlouvy. Ta po dlouhé výměně mailů nakonec reklamaci uznala a přislíbila do 30-ti dnů navrácení peněz.
Po dalších urgencích platby se však tak do dnešního dne nestalo.
Proto jsme chtěli navrácení peněz po společnosti Nebeslev, která nám voucher prodala. Ta však do dnešního dne také nereaguje.
Požadujeme navrácení hodnoty voucher v plné výši 2.899Kč.
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: