Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17014Neplatný, neakceptovatelný voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2017, před 7 lety

Jaroslav Kůst

Znění stížnosti

13.11.2016 jsem si objednal na stránkách nakupvakci.cz wellness balíček hotelu Medlov pro dvě osoby. požadovanou částku 2690 Kč jsem řádně zaplatil na účet 0243565444 /0300 a obdržel jsme voucher s platností do 20. 12. 2017. Manželka nedavno kontaktovala hotel ohledně volných termínů v září, kdy jsme chtěli Medlov navštívit. Byla vyzvána zaslat číslo voucheru a obratem přišla odpověď, že tento voucher nemohou akceptovat, nemají žádný obchodní vztah se společností Garuma, která slevový portál provozovala. Snažil jsem se kontaktovat firmu na uvedeném telefonním čísle 777 660 337. Číslo neexistuje. Ani z mailu info@nakupvakci.cz mi žádná odpověď nepřišla.


Produkt

číslo objednávky je: 6316862016 , kód voucheru je:NAK00057tqfcwnct


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 16:07, před 7 lety

Pokud společnost Garuma s.r.o. opravdu jednala za provozovatele hotelu bez toho, aby k tomu byla oprávněna, jedná se o nepřikázané jednatelství. Kdo jedná bez příkazu, jdou k jeho tíži následky z toho vzniklé. Spotřebiteli proto doporučujeme, aby přihlásil svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=174D08BB3E584EEDB23AC907819D8B89). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html

Vyjde-li během insolvenčního řízení najevo, že mezi společností Garuma s.r.o. a provozovatelem hotelu byl přeci jenom platně sjednaný závazek, může se spotřebitel domáhat plnění po provozovateli hotelu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:29, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.