Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
13.11.2016 jsem si objednal na stránkách nakupvakci.cz wellness balíček hotelu Medlov pro dvě osoby. požadovanou částku 2690 Kč jsem řádně zaplatil na účet 0243565444 /0300 a obdržel jsme voucher s platností do 20. 12. 2017. Manželka nedavno kontaktovala hotel ohledně volných termínů v září, kdy jsme chtěli Medlov navštívit. Byla vyzvána zaslat číslo voucheru a obratem přišla odpověď, že tento voucher nemohou akceptovat, nemají žádný obchodní vztah se společností Garuma, která slevový portál provozovala. Snažil jsem se kontaktovat firmu na uvedeném telefonním čísle 777 660 337. Číslo neexistuje. Ani z mailu info@nakupvakci.cz mi žádná odpověď nepřišla.
číslo objednávky je: 6316862016 , kód voucheru je:NAK00057tqfcwnct
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud společnost Garuma s.r.o. opravdu jednala za provozovatele hotelu bez toho, aby k tomu byla oprávněna, jedná se o nepřikázané jednatelství. Kdo jedná bez příkazu, jdou k jeho tíži následky z toho vzniklé. Spotřebiteli proto doporučujeme, aby přihlásil svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=174D08BB3E584EEDB23AC907819D8B89). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html
Vyjde-li během insolvenčního řízení najevo, že mezi společností Garuma s.r.o. a provozovatelem hotelu byl přeci jenom platně sjednaný závazek, může se spotřebitel domáhat plnění po provozovateli hotelu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.