Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, zaregistrovala jsem si členství u seznamky B2 na jeden měsíc za 150 korun. Nevěděla jsem, že musím své členství zrušit, takže mě strhli 2247 korun. Poslala jsem na zákaznický servis výpověď, ale mám obavy, že to nepůjde tak lehce.
internetová seznamka B2
Zrušení členství a statusu. Děkuji.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Případné smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitelka zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: M6PACF03
Přejeme Vám dobrý den, paní Hoplíčková.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo vypovězené ještě k včerejšímu dni (t.j. 18.07.2017) a uvedená skutečnost Vám byla potvrzená i ze strany Zákaznického centra.
Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil". Emailová oznámení budou zastavena v průběhu 48 hodin.
Přejeme Vám hezký den.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji.