Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#17019Neúspěšné odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2017, před 8 lety

Kristián Dluhoš

Znění stížnosti

Dobrý den. Snažím se už nějakou dobu odstoupit od smlouvy, kterou jsem uzavřel s webouvou seznamkou c-date.cz. Neůspěšně jsem poslal asi 5 emailů, které zůstaly bez odpovědi. Všechny částky které po mě žádali jsem uhradil. Jedná se o částky přesahující 5 000kč. Vyhrožovali dokonce vymahačskou společností. Po zaplacení přišel potvrzující email, poté se odmlčeli. Požaduji jen na co mám právo a sice odstoupit od smlouvy. Nehodlám dále platit vysoké poplatky za služby, které nevyužívám. Vše mohu doložit. Jak výpisy z banky tak emaily.

Děkuji za pomoc.


Produkt

Klamání zákazníka.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 11:41, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2017 11:53, před 8 lety

ID: ALNHRK08


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že Odstoupení od smlouvy - ve smyslu navrácení uhrazeného poplatku - je dle platné české legislativy možné uplatnit nejpozději do 14-ti dnů od data uzavření smlouvy a na Váš profil se již tedy uvedená možnost nevztahuje (služby byly objednané a uhrazené ke dni: 14.07.2016).

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo vypovězené a uvedená skutečnost Vám byla 06.07.2017, 07.07.2017 a 17.07.2017 potvrzená i ze strany Zákaznického centra.

Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil". Emailová oznámení budou zastavena v průběhu 48 hodin.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.7.2017 12:14, před 8 lety


Kristián Dluhoš

Dobrý den

Mnohokrát děkuji společnosti dTest za pomoc.

Děkuji také společnosti c-date za vyhovění mé žádosti a uspěšném odstoupení od smlouvy. Doufám tedy, že mi už nebudou strhávány žádné poplatky.

Děkuji.

Hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2017 12:18, před 8 lety

ID: ALNHRK08


Opět Vám přejeme dobrý den.

Realizací výpovědi VIP členství se ruší budoucí prodloužení hrazeného členství (t.j. 'již žádné další poplatky').

Děkujeme Vám a také Vám přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.