Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#17021Zavazadla Ellehammer

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2017, před 8 lety

Blanka Pichová

Znění stížnosti

Dobrý den, již ani nesbírám nálepky za nákup. Byť máte reklamy ve všech sdělovacích prostředcích na zavazadla Ellehammer, podařilo se mi pouze jednou uvidět malý skořepinový kufr. Nakupuji převážně v Karlových Varech - Drahovicích a místo pro zavazadla zeje neustále prázdnotou. I kdybych chtěla, nemohu zakoupit, protože sice mám body na účtu, dalších 25 nálepek, ale Vámi inzerované zboží jaksi chybí. Na dotaz v prodejně :"zda a kdy zavazadla budou", jsem konkrétní odpověď nedostala. Tuto Vaši akci považuji za klamavou vůči spotřebitelům.

Blanka Pichová


Požadované řešení

Prosím o odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 11:31, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.