Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V dubnu roku 2016 jsme podepsali smlouvu o zřízení přípojky elektřiny v ulici Jednosměrná v obci Kamenice u Prahy a zaplatili dle smlouvy polovinu částky, nutné ke zřízení. V této smlouvě je uvedeno, že je ČEZ povinen nás připojit do roku ode dne uhrazení příspěvku na zřízení, tj do dubna 2017. Nyní je červenec 2017, dům stojí, vše je hotovo, ale elektřinu stále nemáme!! Na ČEZU nám opakovaně sdělovali - i projektant, kterého si ČEZ najal, i Elektroinstalace, které provádějí pro ČEZ ruční práce - že chyba je na straně dalších vyjadřovatelů - především KSÚS. Která se k tomu údajně musela vyjádřit. Ovšem neříkejte mi, že se správa silnic a komunikací vyjadřuje k něčemu rok a půl?? To je opravdu směšné. Navíc něco se začalo v našem případu zřízení dít až v lednu 2017, kdy asi ČEZ zjistil, že má už jen tři měsíce na dokončení. Teprve nám někdo začal volat, kvůli projektu apod. Při kopání se ovšem zjistila nejvtipnější záležitost, která mě už opravdu přiměla napsat tuto stížnost - elektrický kabel, který měl být údajně na pozemku KSÚS, a kvůli němuž to prý tak dlouho trvalo, je na MÉM POZEMKU!!!! Čili prodleva je naprosto nesmyslná a ČEZ by mi měl ještě zaplatit poplatky za pronájem, za to, že vede své kabely na mém pozemku. Požaduji kompenzaci ve formě roční úlevy na poplatcích za elektřinu. Až nás tedy milostivě a laskavě připojíte, jestli vůbec někdy. Poslali jste nám totiž ještě žádost o prodloužení zřízení přípojky až do 30.09.2017. Tuto jsme nepodepsali a ani podepisovat nebudeme. Kabel je již připojený, kaplička stojí, takže žádám o okamžité zprovoznění a žádné další prodlevy! Už mě to opravdu nebaví, na vše čekat kvůli ČEZU. Kvůli vám musíme platit dvě hypotéky, kdybysme mohli bydlet, tak už dávno můžeme svůj byt pronajímat. Kvůli vám přicházíme o peníze. Prosím o odpověď na mou stížnost, kterou, pokud nevyhovíte, postoupím dále k Ombudsmanovi.
žádost č. 4121178303
roční kompenzace na poplatcích za elektřinu
|
Tweet |
V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.