Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
jak je možné již z názvu tématu vyčíst jde o tzv. "Telefony Pro věrné" Když jsem přišel na pobočku do jednoho z obchodních domů. A šel jsem za Panem. Č. byl velice příjemný a vše skvělě vysvetlil a dokonce poukázal i na to že podle vašich podmínek mám nárok na telefon pro věrné jelikož zde mám zasebou v řadě zaplacené 3 faktury za poslední měsíce a také me upozornil na to že jedna z nich byla zaplacena po splatnosti ale v normě která podle slov vašeho zaměstnance je 11 dní za celé tři měsíce. Nehledě na to že jsem u Vodafonu již 14 let a vždy jsem vystavenou fakturu zaplatil. Nejvíc mě na tomto udivuje že podle vašich operátorů nárok na telefon nemám a to jsem si kvůli tomu prodloužil tarif na další dva roky(teď toho lituji). Takže nemám telefon a ještě musím jednat s personálem který asi nezná obchodní podmínky.
Telefony pro věrné
Možnost získání "Telefonu pro věrné"
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku (výhodné telefony za věrnost) formou reklamy, jinak zveřejněné akce, či přímo při nabídce produktu a zákazník by podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou slevu, výhodu v souladu s nabídkou platnou v okamžiku nákupu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
Hezký den, pane Tomeši,
podmínky nabídky "Telefony pro věrné" najdete na našich stránkách na https://www.vodafone.cz/podminky/nabidky-a-akce/podminky-nabidky-telefony-a-tablety-pro-verne/.
Jednou z podmínek je to, že máte nejméně 3 poslední Vyúčtování včas zaplacená. Neznám situaci na Vašem telefonním čísle, takže konkrétně Vám odpovědět nemůžu, ale pokud nějaké Vyúčtování zaplatíte až po splatnosti, je možné, že Vám telefon z této nabídky nebudeme moct poskytnout, dokud podmínky nesplníte. Když ale podmínku budete splňovat, můžeme Vám telefon poskytnout i dodatečně, případně smlouvu prodloužíme předčasně, aby to bylo možné.
Kdybyste chtěl konkrétní informaci ke svému číslu, můžete nám napsat přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a ověříme Vám to.
Přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení: