Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17026Žádná komunikace s reklamací pobytu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2017, před 8 lety

Jana Pospíšilová

Znění stížnosti

Booking jsme si zpočátku velmi oblíbili, bohužel je to 14 dni, kdy nám nikdo neodpověděl na stížnost k pobytu, kde jsme působili. V našem případě s námi přestali komunikovat majitelé apartmánu a tak jsme se obrátili na booking s prosbou o pomoc, zda by nám mohli poradit nebo přímo majitele kontaktovat, když jsou prostředníky tohoto pobytu. Jednalo se o ubytování, kde jsme narazili na štěnice a vznikly nam z toho doma nemalé potíže a nepříjemnosti v podobě různého mrazení veškerého oblečení a všech věci, které jsme na ubytování měli. Následně stálé praní na 60, pokud to u určitých věci šlo a také vyvařování věcí a tudíž vzniklo v některých případech i nenávratné poškození. Odjeli jsme z pobytu i dříve,jelikož s přáteli máme malé děti a další stipance jsme nechtěli, aby kdokoliv z nás měl, když jsme přišli na to, ze to nebyly stipance od komárů, ale naopak od štěnice. Máme důkazy v podobě fotografii a videa. Kdyby s námi někdo komunikoval, jednalo by se určitě lépe. S negativní recenzi na ubytování zatím otálime, jelikož stále věříme, že se to nějak v klidu vyřeší a my dostaneme odpovědi. Vše píší jen v kostce, bylo by toho na ubovani více ke stížnosti, ale štěnice je více, jak podstatně.. nikdo by si nechtěl přivést jejich vajíčka domů a pk problém řešit v podobě deratizace a pod.a to nás bohužel vše možná čeká. Budeme moc rádi, když se nám někdo ozve a pomůže nám, co dal. Nejsme konfliktní, ale co je moc, to je příliš. Děkuji za možnost zveřejnit stížnost.


Produkt

Apartmens Skandi1, Chorvatsko - Malinska


Požadované řešení

Vracení půlky částky z pobytu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 10:46, před 8 lety

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za kvalitu konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb. Rezervací přes Booking.com vstupuje spotřebitel do přímého (právně závazného) smluvního vztahu s poskytovatelem ubytování (apartmán), u kterého si vytvoří rezervaci. Od okamžiku, kdy provede rezervaci, jedná rezervační portál výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace. Tudíž rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb, a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.