Společnost


Modné Veci s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17027Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2017, před 7 lety

Kateřina Krištůfková

Znění stížnosti

Chtěla bych vás upozornit na e-shop modniveci.cz a modniveci.sk. Pokud máte facebook, určitě na vás vykukuje reklama na plavky. Plavky jsem si od nich objednala. Za 1000 korun, takže docela pálka. Po cca týdnu nošení, víme, jak to teď v čr s počasím vypadá, mi vylezla kostice. Napsala jsem tedy prodejci mail s tím, že bych to ráda vyřešila. Odpovědi byly bez pozdravu, bez jakékoli slušnosti. Odpovědí bylo to, že mám poslat plavky (na slovenskou adresu), že mi to ZAŠIJÍ!!! Opravdu nechci mít plavky, za které jsem dala takové peníze, šité. Napsala jsem tedy, že bych byla ráda, kdyby mi vyměnili kus za kus nebo vrátili alespoň 50% z ceny. Ale to mi už napsali jen, že buď zašít nebo nic. Co je ještě takovou poslední kapkou? To, že jsem úplně stejné plavky našla na aliexpressu za 10 dolarů… Jsem naštvaná jak nikdy. Chtěla bych vás tedy varovat před nákupem z modniveci.cz i modniveci.sk. Jsou to pěkní šmejdi.


Produkt

Dámské plavky pro velká prsa 130 Esther 01 žlutý pásek


Požadované řešení

Prodejci jsem napsala, že řešením pro mě by byla výměna kus za kus nebo 50% z ceny vrátit na můj účet. Od té doby nekomunikuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 10:00, před 7 lety

V případě uznané reklamace má spotřebitel dle občanského zákoníku (§ 2169 odst. 1) primárně právo na bezplatnou opravu zboží. Pokud lze tedy vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má kupující právo na opravu. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, lze požadovat i dodání nové věci bez vad. Pouze pokud žádná z předchozích alternativ není možná, je spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit. Namísto uvedených nároků lze vždy žádat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.