Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěla bych vás upozornit na e-shop modniveci.cz a modniveci.sk. Pokud máte facebook, určitě na vás vykukuje reklama na plavky. Plavky jsem si od nich objednala. Za 1000 korun, takže docela pálka. Po cca týdnu nošení, víme, jak to teď v čr s počasím vypadá, mi vylezla kostice. Napsala jsem tedy prodejci mail s tím, že bych to ráda vyřešila. Odpovědi byly bez pozdravu, bez jakékoli slušnosti. Odpovědí bylo to, že mám poslat plavky (na slovenskou adresu), že mi to ZAŠIJÍ!!! Opravdu nechci mít plavky, za které jsem dala takové peníze, šité. Napsala jsem tedy, že bych byla ráda, kdyby mi vyměnili kus za kus nebo vrátili alespoň 50% z ceny. Ale to mi už napsali jen, že buď zašít nebo nic. Co je ještě takovou poslední kapkou? To, že jsem úplně stejné plavky našla na aliexpressu za 10 dolarů… Jsem naštvaná jak nikdy. Chtěla bych vás tedy varovat před nákupem z modniveci.cz i modniveci.sk. Jsou to pěkní šmejdi.
Dámské plavky pro velká prsa 130 Esther 01 žlutý pásek
Prodejci jsem napsala, že řešením pro mě by byla výměna kus za kus nebo 50% z ceny vrátit na můj účet. Od té doby nekomunikuje.
|
Tweet |
V případě uznané reklamace má spotřebitel dle občanského zákoníku (§ 2169 odst. 1) primárně právo na bezplatnou opravu zboží. Pokud lze tedy vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má kupující právo na opravu. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, lze požadovat i dodání nové věci bez vad. Pouze pokud žádná z předchozích alternativ není možná, je spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit. Namísto uvedených nároků lze vždy žádat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.