Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Zakoupili jsme zájezd do SAE v termínu od 28.4.2017 do 05.5.2017, během našeho pobytu v hotelu cca 2 dny probíhaly na pláží stavební práce, které byly nepříjemné svou hlučností a prašností, bližší popis v přiložené dokumentaci. Vše bylo zdokumentováno pořízením fotodokumentace, videa a podpisy svědků.
Toto jsme reklamovali u CK Exim e-mailem dne 09.5.201. Naše reklamace byla zamítnuta písemně dne 01.06.2017, viz příloha. Proti tomuto rozhodnutí jsme se opět odvolali e-mailem dne 06.6.2017 a opět požadovali a trvaly na slevě ze zájezdu.
Naše odvolaní bylo opět zamítnuto e-mailem dne 18.7.2017, s tím, že trvají na svém původním stanovisku.
V tomto hotelu byli i klienti CK Blue Style Ing. Jiří Blažejovský, kteří taktéž požadovali slevu za stavební práce na pláži a těm bylo vyhověno slevou 5% ze zájezdu, viz přiložený e-mail.
Proto taktéž žádáme naší CK Exim o slevu ze zájezdu za zkaženou dovolenou.
Čísla zájezdu do SAE 126053027, 126053028
Požadujeme slevu z ceny za zájezd a to taktéž minimálně 5% ze zaplacené částky.
|
Tweet |
Jestliže dovolená neprobíhá tak, jak by měla, a rozchází se ujištění cestovní kanceláře nebo očekávání zákazníka s realitou, má cestovní kancelář povinnost zajistit nápravu. Nároky spotřebitele se liší podle závažnosti nedostatků a možnosti jejich odstranění. Odstranitelné nedostatky by se měly řešit přímo na místě ve lhůtě určené spotřebitelem. U vad, se kterými se toho moc nenadělá, zbývá pouze právo na finanční kompenzaci. Sleva přichází do úvahy za situace, kdy typicky není možné vadu odstranit nebo už na to není čas. K reklamaci musí být doloženy podklady, které prokazují výše uvedené. Fotografie či video obecně spadají mezi důkazní prostředky.
Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se svého práva soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.