Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#17031Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2017, před 7 lety

Albín Karička

Znění stížnosti

Věc: odstoupení od kupní smlouvy ze dne 29.4. 2017 a důvody
Já Albín Karička, tímto znovu oznamuji, že jsem vám jako "prodávající" dne 30.4.2017 oznámil telefonicky a následně i dne 2.5. 2017 jsem to potvrdil osobně i písemně na vaší pobočce, že odstupuji od kupní smlouvy.
Oprávněné, prokazatelné a potvrzené důvody i autoservisem, které mne k tomu vedly uvádím níže:
1) K prodeji jsem byl donucen pod psychologickým nátlakem a za stálého naléhání vašeho pracovníka AAA, že již bude za pár minut končit prac.doba ve 21:00hod a na mojí námitku, že přijedu zítra mi bylo odpovězeno, že nepřichází v úvahu - a na toto tvrzení a nátlak jsem rychle opustil pobočku a odjel abych se nezhroutil. Za 10min.mi volal opět váš pracovník AAA a sdělil mi, že se mám ihned vrátit, že mi předá pouze OP + ŘP, které jsem si v tom rozrušení zapomněl, jak na mne naléhal, už jsem chtěl být rychle pryč, protože jsem po operaci zhoubného nádoru a psychicky jsem na tom velmi špatně a jakýkoliv vnější nátlak mi může přivodit smrt . Na mojí prosbu, ať mi vše pošle poštou "odsekl", že to nejde a nic mi poštou posílat nebude. Musel jsem se tedy bohužel vrátit zpět na pobočku AAA v Kladně.
Po příjezdu na pobočku AAA byl najednou ale jako vyměněný, velmi milý a ochotný a znovu mne vedl do kanceláře, že prý doklady má tam. A znovu naléhání a přemlouvání a psychologický nátlak, ať to auto koupím, že je v super stavu, nebourané, že mi dá slevu, atd . . . , nakonec jsem tedy svolil ke koupi a nakonec mne donutil podepsat nějaké dokumenty, bez vysvětlení a komentáře mi je dal do desek, že si je mám přečíst doma, bohužel jsem neměl brýle a to byla velká chyba, jak jsem zjistil bohužel až doma. Auto, které jsem byl donucen koupit je zn. Renault, model Grand Scenic, SPZ: 8U61840.
2) Než jsem přijel domů, přestala svítit celá palubní deska a již cesta domů byla "horor" - auto téměř nebrzdilo, motor se celý "klepal", špatně šlo řadit a prokluzovala spojka, atd . . .
3) Když jsem přijel domů začal jsem číst dokumenty, které mi dal váš zaměstnanec rychle do desek a z hrůzou zjistil, že jsem byl jím vědomě podveden a koupil vlastně vrak - tedy auto na náhradní díly, jelikož závady, které toto auto má jsou tak závažné, že mi neumožňují jízdu po pozemních komunikacích v ČR, ale já byl ubezpečen pracovníkem AAA, že auto je v super stavu a nebourané
Výslovně jsem ho upozorňoval, že bez brýlí nic nepřečtu a že nevím co podepisuji a on mi odpověděl, že to není důležité, ať si to přečtu doma, věřil jsem mu - bohužel . . .
Kdyby mne alespoň ústně stručně seznámil s technickým stavem automobilu anebo mi přečetl protokol o předání vozidla, což si myslím, že je jeho povinnost, tak si NIKDY opakuji NIKDY toto vozidlo, vlastně vrak, jak jsem zjistil z protokolu doma - NIKDY nekoupím !!! -1-
4) Závady uvedené v protokolu AAA:
MOTOR:
- nefunkční klimatizace
- přetočený tachometr
- zvýšená hlučnost turba
- zvýšená spotřeba oleje + únik oleje
- nadměrné opotřebení turbodmychadla
- zvýšená kouřivost
- silné vibrace + rezonuje celým autem
- hlučný a nepravidelný chod motoru
- auto po havárii
BRZDY:
- zvlněné kotouče - téměř nebrzdí - klepe se při brzdění celé auto
PRUŽINY + TLUMIČE:
- velmi opotřebené - snížený účinek
ŘÍZENÍ, NÁPRAVY, POLOOSY, HŘÍDELE:
- nepovolená vůle, zvýšená hlučnost
KAROSERIE:
- po havárii
- poškozené čelní sklo
- promáčkliny, poškrábané
- koroze podvozku
OSTATNÍ:
1klíč (2.chybí) i ten je ale téměř nefunční, přetočený tachometr, vůz po těžké havárii, únik provozních kapalin z motoru, nefunkční klimatizace, hlučný + nepravidelný chod motoru, atd . . .
5) Dále jsem byl obelhán vaším pracovníkem, kdy po dotazu, zda splátky nebudou přes úvěrovou nebankovní společnost HOME CREDIT (dále jen "HC"), že tuto společnost přímo nechci, že se přeplatí možná více jak 100% kup. ceny mi sdělil, že se v žádném případě nejedná o HC, ale úvěr je financován od České spořitelny, a.s. což byla další lež, neboť jak jsem zjistil doma, po přečtení kup.smlouvy, byl jsem opět podveden, protože úvěrující společnost je HC.
6) Byl jsem s automobilem též dne 5.5. 2017 v nejlepším autoservisu v Podbořanech - ENERGOARCH s.r.o., kde mi výše uvedený automobil prohlédl jejich technik a našel mimo vámi vyjmenovaných závad další a tak závažné závady, že mi sdělil, ať s tímto "vrakem" vůbec nejezdím na silnici, že toto vozidlo má tolik velmi závažných mechanických a dalších těžkých poškození a vad, že toto vozidlo je proto NEZPŮSOBILÉ provozu na pozemních komunikacích a je dále tímto vozidlem ohrožena nejen bezpečnost a plynulost silničního provozu, ale také je přímo ohrožen život a zdraví osob, které toto vozidlo řídí a i těch osob, které jsou v něm přítomny popř.jako spolujezdci. Protokol o závadách z autoservisu přikládám jako přílohu č.1. k této výpovědi.
Všechny výše uvedené důvody k odstoupení od kupní smlouvy a vrácení automobilu jsem osobně sdělil x-kráte vašim pracovníkům osobně, ale stále se jen vymlouvají a posílají mne od "čerta k ďáblu" a jelikož jsem chudý důchodce s velkými zdravotními problémy a nyní kvůli vám i psychickými a měl jsem již náklady na tyto cesty do AAA prokazatelně řádově v tisících nemohu stále prosit a jezdit k vám na pobočky AAA protože do dnešního dne stále odmítáte přijmout vaší zodpovědnost za vaše chování vašich zaměstnanců, posílám tuto výpověď na centrálu AAA. Pevně věřím, že mé všechny nutné vynaložené náklady na prohlídky v autoservisu a cesty vám na pobočky AAA mi zaplatíte.
Pevně věřím, že budete akceptovat prokazatelné důvody, které mne vedly k výpovědi kupní smlouvy a očekávám vaše kladné vyřízení - pouze mi sdělte, kdy a kam se mám dostavit vrátit automobil, který je nezpůsobilý provozu a kde podepíši veškerou dokumentaci, která s touto výpovědí souvisí.
Pokud tato má prokazatelně oprávněná výpověď vámi nebude akceptována jsem rozhodnut tento váš podvod vašeho zaměstnance řešit soudní cestou, pevně věřím, že to však nebude třeba.


Produkt

OA zn. Renault model:Grand Scenic, SPZ: 8U61840, VIN: VF1JMJ4N637249921


Požadované řešení

odstoupení od kupní smlouvy, vrácení OA a zrušení úvěrové smlouvy anebo výměna OA za jiný ve stejné ceně v bezvadném technickém stavu schopném provozu na pozemních komunikacích


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 17:19, před 7 lety

V případě podezření na nekalé obchodní praktiky lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata přestupku dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.

Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím majitelem.

Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2017 11:32, před 7 lety

Vážený pane Karičko,
mám informaci, že Vaše reklamace byla posouzena. Věřím, že jste o výsledku byl již kolegy informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2017 09:09, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2017 08:02, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.