Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20 dubna 2017 jsem zaslal k reklamaci tiskárnu Epson L365 kde jsem uvedl dvě závady. Jedna spočívala v pruzích na výtisku a druhá v nefunkčnosti WiFi. Tiskárna mi byla zaslána zpět neopravená kde se technik vyjádřil pouze k první závadě a na druhou nereagoval vůbec. Tiskárnu jsem zaslal na opakovanou reklamaci, kde jsem sdělil, že si přeji pokračovat v původní reklamaci. Prodejce si založil novou reklamaci a nebral ohled na můj požadavek. Po překročení 30 denní lhůty jsem zaslal odstoupení od kupní smlouvy, ale prodejce mi odstoupení neuznává a tvrdí, že obě reklamace vyřídil řádně a včas. Touto cestou se snažím najít smírné mimosoudní řešení.
Epson L365
požaduji vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodnou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od ní odstoupit a požadovat vrácení peněz.
Pokud tedy nebyla během reklamace (ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění) vada odstraněna, může spotřebitel od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.