Společnost


ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#1704Nezajem resit reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2013, před 11 lety

Marcela Thum Magerova

Znění stížnosti

Dobry den,
Dne 8.11.2013 mne byla Mgr.Janem Skutou dodana zasilka firmy Zepter ,jedna se o sadu nadobi Zepter D-110 Standard za 23 274Kc,ja za nej zaplatila 126 000Kc,jelikoz jsem predtim vsechny soudy prohrala a musela jsem platit exekutory a uroky z roku 1993,kdy jsem na predvadeci akci podepsala nevyhodnou smlouvu,bohuzel..
Doslo to tak daleko,ze mne chteli nadobi dat do aukce za 6000Kc i kdyz jsem 2,5 roku platila mesicne 3000Kc,proto jsem doplatila dne 31.10.2013 castku 41 500Kc.
Konecne jsem sve zbozi videla.avsak ve spinave krabici,neoriginalnim baleni s viditelnyma vadama a jeden dil je jiny,nez ma sada obsahovat.Tudiz jsem psala na reklamacni oddeleni firmy Zepter,ale ti mne odkazali na exekutory do Brna,kde lezelo zbozi,psala jsem tedy tam a ti zase odkazali na reklamacni oddeleni.Tak ,ze si mne prehazuji ,jak horky brambor a ja nevim co s tim mam dale delat?
Prosim poradte,vzdyt jsem zakaznik a mam tedy pravo na reklamaci,pokud je mi to pravo odepreno,nechteji se mnou jednat a vyhybaji se zodpovednosti,kde se mam obratit?


Produkt

Nadobi Standard,D-110


Požadované řešení

Ano ,rada bych se dockala nejake reakce,dosud to vypada,ze se Zepter nechce vubec k nejake reakci vyjadrit.Mam pravo na zbozi v prvotridni kvalite,na ktere je dozivotni zaruka,jak uvadeji ve svych letacich a zabalene v originalnim baleni.
Pozaduji vymenu zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2014 12:53, před 11 lety

Je třeba rozlišovat mezi vadou výrobku a případně způsobenou škodou. Vadu je třeba reklamovat a náhradu škody je třeba uplatnit u toho, kdo jí způsobil. Záruční doba je 24 měsíců a běží od předání zboží. Za vady odpovídá vždy prodejce. Doporučujeme písemně prodejce vyzvat k převzetí a vyřízení reklamace.
Pokud byla na výrobku způsobena škoda v rámci úschovy, je možné se náhrady škody domáhat po orgánu, který ji způsobil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 16:05, před 10 lety

Společnost ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.