Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17040Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2017, před 7 lety

Lenka Pilátová

Znění stížnosti

Ráda bych podala touto cestou stížnost na společnost IN TIME Spedice, není to poprvé co s ní mám zlé zkušenosti (dříve EURODIS). 22.6. 2017 jsem odesílala z Nizozemska do České republiky balík. Já i adresát jsme týdny a týdny čekali a zásilka nikde, žádné oznámení, lístek, telefon prostě nic. Dnes mi pošťák doručil balíček zpět a byla tam nálepka, že balík nebyl doručen, protože adresát nebyl doma. NAPROSTÁ LEŽ!!! Adresáta totiž o balíku nikdo neráčil informovat!Nechápu proč balíky ze zahraničí nepřebírá Česká Pošta, ale jakási pofidérní kurýrní společnost! Udělejte si tam laskavě pořádek, děkuji mockrát!


Produkt

Zásilka ze zahraničí


Požadované řešení

Udělejte si tam pořádek - lidi nebudou doplácet na Vaší nedbalost!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2017 09:11, před 7 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.