Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ráda bych podala touto cestou stížnost na společnost IN TIME Spedice, není to poprvé co s ní mám zlé zkušenosti (dříve EURODIS). 22.6. 2017 jsem odesílala z Nizozemska do České republiky balík. Já i adresát jsme týdny a týdny čekali a zásilka nikde, žádné oznámení, lístek, telefon prostě nic. Dnes mi pošťák doručil balíček zpět a byla tam nálepka, že balík nebyl doručen, protože adresát nebyl doma. NAPROSTÁ LEŽ!!! Adresáta totiž o balíku nikdo neráčil informovat!Nechápu proč balíky ze zahraničí nepřebírá Česká Pošta, ale jakási pofidérní kurýrní společnost! Udělejte si tam laskavě pořádek, děkuji mockrát!
Zásilka ze zahraničí
Udělejte si tam pořádek - lidi nebudou doplácet na Vaší nedbalost!
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.