Společnost


CLIMB STORE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17044Vrácení peněz za zaslané nevyhovující boty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 8 lety

Kristina Voldánová

Znění stížnosti

Dne 10.5.2017,jsem zaslala zpět boty na adresu Istalstore ,Žabokrky 63 Hronov 549 31 23.5.přišel e-mail ,Požadavek byl aktualizován.,29.5.2017 Přišel e-mailem dobropis ,že do 14.dní pošlou peníze na můj účet.8.6.2017 ,pourgenci :požadavek přijat,20.6.2017 požadavek aktualizován,29.6.2017 Budeme se mu věnovat,30.6. prověřím,10.7.2017 vše prověříme v účtárně 15.7.2017. vše prověříme a dáme do pořádku,to se stále opakuje ,ale peníze stále nemám. .Není to velká suma ,ale jsem skoro 80letá důchodkyně a počítám každou korunu. Prosím poraďte co mám dělat . Děkuji a jsem s pozdravem Kristína Voldánová ,


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet za zaslané boty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2017 08:33, před 8 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.