Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.5.2017,jsem zaslala zpět boty na adresu Istalstore ,Žabokrky 63 Hronov 549 31 23.5.přišel e-mail ,Požadavek byl aktualizován.,29.5.2017 Přišel e-mailem dobropis ,že do 14.dní pošlou peníze na můj účet.8.6.2017 ,pourgenci :požadavek přijat,20.6.2017 požadavek aktualizován,29.6.2017 Budeme se mu věnovat,30.6. prověřím,10.7.2017 vše prověříme v účtárně 15.7.2017. vše prověříme a dáme do pořádku,to se stále opakuje ,ale peníze stále nemám. .Není to velká suma ,ale jsem skoro 80letá důchodkyně a počítám každou korunu. Prosím poraďte co mám dělat . Děkuji a jsem s pozdravem Kristína Voldánová ,
Vrácení peněz na účet za zaslané boty
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.