Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#17046Nevhodné jednání pracovníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Anna Svatoš

Znění stížnosti

Dne 20.7.17 kolem 8.00 jsem nakupovala na Vaší pobočce ve Zdibech. Pan Jiří u pokladny č.2 mi naúčtoval 2xstejný tovar, posléze při kontrole účtenky jsem zjistila že mi namarkoval ještě jeden produkt 2x, po žádání nápravy mi drze řekl ať jsi jdu na pokladnu 5 s celým nákupem,abych se nepo....kvůli pár korunám, zástupkyně vedoucího z pokladny 5 mi odmítla zavolat vedoucího s tím že je málo personálu, storno nakonec provedla, pan Jiří opravdu asi nepatří za pokladnu, nakupuji u Vás dlouho, v poslední době na pobočce ve Zdibech, opakovaně dochází k nesprávnému markování, ale dosud jsem se nepotkala s takhle hrubým jednáním, dosud jsem byla u Vás spokojený zákazník


Požadované řešení

proškolit personál o jednání se zákazníky, napomenutí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2017 09:30, před 7 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2017 14:05, před 7 lety

Dobrý den, paní Svatoš,

za nevhodné chování našeho zaměstnance se Vám omlouváme a děkujeme za upozornění. Vaši stížnost předáme odpovědným vedoucím, kteří se postarají o opětovné proškolení v oblasti slušného chování.

Věříme, že se jednalo o ojedinělý incident a příště už od nás budete odcházet coby spokojená zákaznice.

Přejeme příjemný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2017 07:56, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fází se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 14:03, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.