Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17047Nedodání zboží ve stanovené lhůtě a klamání zakazníků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Zdeněk Řehák

Znění stížnosti

Dne 8.6.2017 jsem si objednal Baterie DOOGEE X5 3100mAh
Objednávka č. 11700403.
Na stránkách mají zboží skladem a Zboží skladem nejpozději do dvou pracovních dní odesíláme.
Platba předem.
8.6.2017 napsali-Vaše objednavka č. 11700403 bude odeslána po připsání částky 369 Kč ve prospěch účtu 239457336 / 0300. Do platby zadejte variabilní symbol 11700403. Poté bude zboží odesláno zvolenou dopravou.

9.6.2017-Váše objednávka č. 11700403 byla uhrazena dne 09.06.2017. V příloze Vám zasíláme fakturu.

15.6.2017-Vaše objednávka č. 11700403 byla expedována ze skladu. V následujících 10-20 dnech Vám bude doručena. O dalších změnách Vás budeme informovat.
To jsem byl nemile překvapen - zboží skladem a tak dlouho čekat, chtěl jsem baterii na dovolenou....

No nic vrátil jsem se z dovolené a baterie domu ještě nedošla.

7.7.2017 Volal jsem na dvě telefonní čísla a čísla nedostupná.

10.7.2017 Na email taky nic.

Zkusil jsem zadat recenze na tuto firmu na internetu - vesměs stížnosti, že jsou to zloději a nedodávají zboží a nevracejí peníze.
Stížnosti již několik let. To mi řekněte, že takovou firmu nezruší a odpovědnou osobu nezavřou za okrádaní obyvatel.

12.7.2017 jsem telefonoval znova. Jedno číslo bylo funkční.
Měl jsem poslat číslo objednávky SMS zprávou.

12.7.2017 Zboží máte na cestě ze zahraničního skladu na Vaší adresu.
Vyžádal jsem si číslo zásilky a následně Vám ho pošlu.Stále nic.

Dnes 20.7.20017 jsem volal jedno číslo - nedostupné, druhé bylo někam přesměrováno-nikdo nebere.
Takže se budu muset smířit, že to jsou podvodníci a nic mi nedojde...
Jejich stránky existují, jsou na nich klamné informace o skladě a dodávce a okrádají vesele dál.


Produkt

Baterie DOOGEE X5 3100mAh


Požadované řešení

Dodání zboží nebo vrácení peněz.
V opačném případě nechat zrušit jejich www stránky a zodpovědnou osobu předat k zodpovědnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2017 09:18, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Bylo by možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.

Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.8.2017 16:02, před 7 lety


Zdeněk Řehák

Hodnocení:

Komentář: Dne 25.7.2017 mi došla upomínka na vyzvednutí balíčku z pošty.
Po rozbalení jsem našel objednanou baterii. Ale baterie má na straně kontaktů na druhé straně v délce cca 1-1,2cm odštíplou vrchní stranu od kraje.
Baterie nebyla v alobalovém obalu-ten byl nepoužitý v krabičce s baterií.
Byla tam natlačena i rozbalená balící slída s bublinkama.
Takže nevím jestli to poškodili při balení(ale baterie nebyla v přibaleném alobalovém obalu-poněvadž nebyl zahnutý), nebo jestli to rozbalovali celníci a poškodili ji oni...
Baterie byla poslána z Turecka.
No nic-baterii jsem zalepil páskou a dal do mobilu.
Reklamovat to nebudu poněvadž bych se nemusel dočkat peněz ani nové baterie