Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.11.2013 jsem odstoupila od smlouvy č. 73000060- robot.Na toto odstoupení adresované jednateli společnosti p.Lukáši Kamínkovi jsem obdržela dopis, kde je uvedeno - na Váš písemný požadavek odstoupení od smlouvy číslo 73000060 ze dne 21.102013 přistupujeme,předmět koupě vraťte na adresu provozovny. Dále je v dopise uvedeno - zaplacená částka bude vrácena složenkou, pokud uvedete č.účtu, převodem na účet.Poté jsem robot vrátila spolu s dodejkou a dopisem, kde bylo uvedeno mé č.účtu u KB 759449831/Ol00. Přijetí robotu potvrzeno p. Kuntovou dne 15.11.2013.30 dnů jsem očekávala přijetí této platby lO OOO Kč. Peníze na můj učet nedošly. Dne 17.12.2013 jsem telefonovala na uvedené číslo 720 295 623, v telefonu se ohlásila p. Geblová, potvrdila můj nárok na lO OOO,- Kč a uvedla, že toto bylo předáno účtárně. Na můj dotaz sdělila tel.číslo účtárny 315 615 607 a obrátit se mám na p. Podolkovou.Na tomto dalším čísle se ozvala p. Vimanová a řekla, že p. Podolková je u lékaře a bude přítomna buď odpoledne, nebo přístí den.
Když jsem dne 18.12.2013 se snažila dovolat,stále bylo - volaný účastník je nedostupný. V odpoledních hodinách jsem po mnohačetném neúspěšném volání na č.315 615 607,jsem opět volala na 720 295 623, kde se ozvala opět p. Geblová. Sdělila jsem jí, že dnes již číslo účtárny je nedostupné a požádala, aby v rámci svého podniku požádala účtárnu o úhradu lO OOO,- Kč.Slíbila, že to vyřídí, ale že je to jediné, co pro mě může udělat.
Vzhledem k tomu, že peníze nepřišly ani poté a celé jednání se mi zdá podivné, obracím se na Vás s prosbou o vyřešení této záležitosti.
V příloze zasílám naskenovaný dopis od jednatele Lukáše Kamínka, kde přistupují k odstoupení od smlouvy a slibují vrácení peněz.
Velmi děkuji za pomoc
Vrácení přislíbených lO OOO Kč
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku ( např. internet, telefon, ..) má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit a prodejce je povinný dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku do 30 dnů vrátit kupujícímu všechny zaplacené finanční částky. Pokud tak neučiní, je v prodlení a kupující krom uhrazené kupní ceny a poštovného může žádat i úroky z prodlení.
Bohužel se nám společnost nepodařilo v rámci mimosoudního řešení sporů kontaktovat. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.
Spotřebitel se nadále svých práv může domáhat soudní cestou tj. zasláním předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu a následným podáním návrhu na vydání platebního rozkazu.
V nedávné době došlo k vydání rozsudku, v rámci kterého dostal dealer pořádající předváděcí akce od soudu trest, proto doporučujeme podat na společnost trestní oznámení pro trestný čin podvodu dle § 209 trestního zákoníku nebo pro poškozování spotřebitele dle § 253 trestního zákoníku.