Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#170512x zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Věra Hermanová

Znění stížnosti

Dobrý den,
2.4 2017 jsem zakoupila v AAA auto ve Znojmě vůz značky BMW řady 1 r.v. 2007 za 170 000kč. O voze mi bylo řečeno, že je to benzinový bavorák ve skvělém stavu, že se na tom nemá co pokazit.

První den, co jsem si auto odvezla domů, bylo vše v pořádku. Druhy den, kdy jsem vyjela do práce, se mi rozsvitila na křižovatce kontrolka motoru a auto se hodilo do nouzového režimu a nešlo se rozjet, auto chcipalo. Volala jsem do AAA auto kde mi bylo sděleno, ze pan přijede, ale musím chvili počkat, řekla jsem ze specham do práce, tak jestli by to nešlo rychleji. Asi po 15minutach co jsem stala v křižovatce opravdu pan přijel a pomohl mě auto, které se cele třepalo odvézt na blízké parkoviště, přičemž mi řekl, ze se to dořeší večer a do práce mě odveze. Když jsem skončila, tak večer pan opravdu přijel, vymazal mi rozsvicenou kontrolku motoru a parkrat šlápl na plyn a řekl, ze je vše vyřešeno. S autem sem jezdila par dní a kontrolka motoru se mi rozsvitila zas. Pan přijel a kontrolku opět vymazal a dal mi číslo na autoservis.

Když jsem do autoservisu přijela, tak tam nevěděli co s autem je. Vyskakalo tam na diagnostice několik chyb. Rozhodla jsem se auto odvézt do dalšího autoservisu, kde jsem se dozvěděla totéž. Vždy mi jen vymazali kontrolku a auto jelo. Nakonec asi ve čtvrtém servise ml bylo řečeno, ze je to skrtici klapka a termostat, bylo mi vše vyměněno a oprava mě vyšla cca na 15 tis. a já si mají ne myslela ze mám pokoj. Ještě jsem si nechala vymenit olej, abych to měla komplet, protože mi auto hlásilo servis.. Když jsem s autem opět par dni jezdila, auto mi opět zahlasilo servis a budiky padly na nulu. Cela elektrika se několikrát restartovala a já si řekla ze to už budu resit. Odvezla jsem auto na originální BMW diagnostiku, kde bylo zjištěno ze auto má najeto 524 280 km, já měla garantovaných 145 378km. Takže tachometr byl stočený.
Dále jsem zjistila, že se rozbila cela komfortní řidici jednotka a to není levná záležitost. A vyskakalo tam dalších 65chyb. Šla jsem za panem manažerem, který byl ochotný semnou sepsat reklamaci, kde jsem požadovala vracení peněz. Za par dnů sem se dozvěděla, ze byla schválena jen výměna auta. Přistoupila jsem na to a auto si s pomoci pana manažera vybrala. Auto mi bylo privezeno a já si ho nechala prověřit na diagnostice, opět se potvrdilo, ze je ve špatném stavu a já vymenu odmítla a trvala na vracení peněz nebo na kompenzaci 50 000 na opravy mého BMW.
Včera 19.7.2017 mi pan manažera volal a ironicky mi sdělil, ze má muj automechanik asi zazracnou kouli, ze privezene auto je v pořádku a jak to budeme resit dal. Nemám na to čas ani náladu a proto dal trvám na vracení peněz.


Produkt

Bmw 120i


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2017 13:18, před 7 lety

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo žádat opravu věci (jelikož se jedná o věc již použitou, bylo by možné využít práva na dodání nové věci pouze, pokud by se na tom spotřebitelka s prodávajícím domluvili). Není-li možné odstranit vadu opravou věci, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost se k případu vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.8.2017 08:37, před 7 lety


Věra Hermanová

Hodnocení:

Komentář: Situace už je vyřešena. Děkuji