Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#17053Rozpor s cenou ve smlouvě a účtovanou cenou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Zuzana Vilhumová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v březnu tohoto roku mně končila smlouva ( zákazníkem Vodafone jsem již dlouho) a po telefonu jsem uzavřela novou "výhodnější" smlouvu s měsíčním plněním 249 Kč vč. DPH - tarif Zvýhodnění na služby 15% na 24 měsíců na Smart 100. Vodafone mně neustále účtuje 296,65 Kč a od března tvrdí, že je vše v naprostém pořádku ( např. pí M. s on line péče Vodafone, cituji : Hned jsem se podívala na Vyúčtování z 10. 7. 2017 a zjistila, že v něm účtujeme správnou cenu tarifu 296,65 Kč s DPH.).Nyní,když už téměř čtvrt roku studuji vyúčtování a tarify společnosti Vodafone, jsem pochopila, proč tomu tak je,ale náprava je v nedohlednu. Tarif Smart 100 je normálně za 349 Kč a tomu 15%sleva je 296,65 Kč, takže by se dalo říct, že účtuje"správně". Ale já mám ve smlouvě částku 249 Kč na tento tarif( po ověření na centru péče o zák. 800770077 mně bylo sděleno, že výše platby je 249 Kč) Myslím si, že pro koncového zákazníka je rozhodující částka ve smlouvě a jestli se tarif jmenuje A nebo B je podružnější. Nad rámec tarifu nevyužívám žádně jiné služby a telefonuji minimálně. V současné době jsem již bezradná a nevím, co pro zjednání nápravy udělat, jediné, čeho jsem dosáhla je, že je to všem ve spol. Vodafone líto a stále účtují jinou cenu, než mám ve smlouvě.


Produkt

Smart 100 Zvýhodnění na služby 15% na 24 měsíců


Požadované řešení

Žádám o pojmenování mého tarifu tak, aby byl v souladu s cenou ve smlouvě, tj. 249 Kč vč. DPH, pokud se můj tarif bude jmenovat i nadále Smart 100 se zvýhodněním na služby 15% na 24 měsíců, tak se automaticky tento tarif napáruje s příslušnou cenou, nikoliv se cenou v mé smlouvě. Žádám o opravu vyúčtování od března 2017 v souladu se smlouvou, nikoliv s tarifem.
Popř. proškolit obchodní zástupce ohledně tarifů a cen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2017 13:22, před 7 lety

Pokud společnost účtuje jinou cenu za službu, než která byla ve smlouvě sjednána, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2017 15:13, před 7 lety

Dobrý den, paní Vilhumová,

mrzí mě, že došlo k nedorozumění.

Smlouvu na dobu určitou uzavíráme na Minimální měsíční plnění, které je obvykle nižší než měsíční paušál za nastavený tarif. Ve Vašem případě tedy jde o Minimální měsíční plnění ve výši 249 Kč. To znamená, že v průběhu smluvní doby můžete tarif změnit na jiný z naší nabídky, vždy ale bude třeba dodržet minimální měsíční platbu ve výši 249 Kč.

Paušál za tarif, který využíváte, proto může být vyšší než je smlouvou dané Minimální měsíční plnění. O Minimálním měsíčním plnění se víc dočtete na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/smlouvy-poplatky/minimalni-mesicni-plneni/.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.8.2017 14:26, před 7 lety


Zuzana Vilhumová

Reklamace jsem uplatnila a na základě této reklamace mně byly vráceny peníze, ale ne do částky 249,- Kč. Měsíční faktury platím.
K odpovědi Vodafonu:
Dne 18.5.2017 jsem uzavřela s paní Horákovou smlouvu na 249 Kč( o nějakém minimálním plnění jsem nedostala žádnou informaci), prostě smlouva na tarif Zvýhodnění na služby 15% na 24 měsíců na Smart 100. Tento tarif mně přišel naprosto vyhovující a dostačující, protože pouze telefonuji, žádné jiné služby, jako jsou data a sms nepoužívám a tudíž jsem si je ani neobjednala.
Ve smlouvě je jasně uvedena částka minimálního plnění tj. 249,-Kč. Vzhledem k tomu, že v minulých měsících jsem nikdy nepřekročila čerpání volných minut a ani jsem nepoužila žádnou ze zpoplatněných služeb, nevím, proč mám platit víc, než je částka minimální plnění.
Vysvětlení Vodafone, že paušál za tarif, který využívám, proto může být vyšší než je smlouvou dané minimální měsíční plnění, je z výše uvedených důvodů neakceptovatelné.

S pozdravem
Zuzana Vilhumová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 14:53, před 7 lety

Pokud byl při sjednávání smlouvy uveden nepravdivý údaj nebo byla některá z podstatných informací zatajena, mohly být naplněny znaky nekalé obchodní praktiky, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl při sjednávání smlouvy uveden nepravdivý údaje nebo že některá z podstatných informací byla zatajena, bude vhodné se obrátit na Český telekomunikační úřad.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2017 15:04, před 7 lety

Dobré odpoledne, paní Vilhumová,

vysvětlení k Minimálnímu měsíčnímu plněná Vám už dříve posílala kolegyně Martina. Její odpověď obsahuje všechny informace, proto už nemám, co bych Vám k tomu více mohl napsat.

Přeji hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 07:42, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 09:02, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.