Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17054Neumožněno zaplatit stravenkami Ticket restaurant

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Zdeněk Tvaroha

Znění stížnosti

Při nakupu mi prodavač neumožnil zaplatit nákup stravenkami a zbytek doplatit penezi.Nákup stál 291kč.CHtěl jsem dát 3 stravenky to je 210kč a 81 korun doplatit.V nákupu jsem měl 4 nealkoholické piva která stála dohromady 72korun.Prodavač mi tvrdil že kupuji alkohol a proto nemohu platit stravenkami přitom pivo stálo 72 korun a doplácet jsem měl 81 korun.Jinde to jde a v Penny v Neratovicích ne!


Požadované řešení

Poučení pana prodavače v Neratovicích jak se chovat u pokladny při placení nákupu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2017 14:01, před 7 lety

Společnost není povinna ze zákona přijímat stravenky (příspěvek na stravování). Pokud se však k tomu zavázala, je povinna svému závazku dostát. Pokud by společnost uváděla nepravdivé informace ohledně prodeji výrobků nebo poskytování služeb (např. nepřijímá stravenky, i když inzeruje, že ano), mohlo by se jednat o klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:34, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.