Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
S Invii jsem měla zaplacenou dovolenou společně se 2 dalšími kamarádkami. Nakonec jsem z osobních důvodů musela zrušit svou osobu na dovolené. Bylo mi řečeno, že musím zaplatit 1500 Kč jako storno poplatek. To jsem akceptovala. Nicméně 5.6.2017 jsem vyplnila vratku, aby mi byl vrácen zbytek peněz na můj účet. Paní, se kterou jsem řešila, jsem ještě psala mail, zda je to vše vyplněno v pořádku a peníze mi doručí. Odpověděla mi až na 3. mail. Kde mi psala, že neví, protože už to není na ní. A pokud jsem to vyplnila, tak to je v pořádku. Do 30 dnů mi vrátí peníze.
Po více jak 30 dnech jsem opět kontaktovala paní, že mi nic nedorazilo. Prověřovala mi to týden. Bylo mi řečeno, že jsem to nevyplnila. Musela jsem jim přinést doklad z 5.6.2017, který jsem si vytiskla. Řekli mi, že se jim to asi nespárovalo.
Neproběhla žádná omluva a ani zmínka o tom, že jsem na peníze čekala 1,5 měsíce. Peníze mi neposlali ani na účet, protože by to trvalo. Dostala jsem obnos v hotovosti.
Chtěla jsem si zařídit jiný zájezd, bohužel jsem neměla díky tomuto spoždění dostatek financí a dovolená mi už bude končit. V tuto chvíli nemám chuť si z Invie už něco někdy objednávat.
Požaduji alespoň vrácení storno poplatku 1500 Kč.
|
Tweet |
Nevrátila-li společnost peněžní prostředky v ujednaném čase, ocitla se v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splácením peněžitého dluhu, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat zaplacení úroku z prodlení. Výše úroku z prodlení se stanoví podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. (v současnosti 8,05 % p.a.) a počítá se ode dne splatnosti dluhu.
Spotřebitelka by tedy mohla žádat navíc ještě zákonný úrok z prodlení.
Vážená paní Jiráková,
omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím o doplnění variabilního symbolu, abych mohla dohledat Váš zájezd.
Obecně platí, že uhrazené prostředky vracíme do 30 dnů stejným způsobem jako byly uhrazené.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Veronika Nečasová
Variabilni symbol žádný nemám. Mám číslo objednávky 4810791.
Variabilni symbol žádný nemám. Mám číslo objednávky 4810791.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.