Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17058Nekvalita potravin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Josef Truhlář

Znění stížnosti

Dobrý den,
V pátek mi koupili v Penny utopence od společnosti VIVA. Mám je rád a tyhle jsem ještě neměl, na poměr ceny se zdálo, že to nebude nic špatného, avšak když jsem je po pěti dnech rozdělal (trvanlivost měli až někdy do listopadu 2018) bylo mi k breku. Nějaký byly úplně v dezolátním stavu. Nějaký zas byly vybledlý natolik, že vypadali jak kdyby tam leželi 20 let. Když jsem sebral odvahu, abych je zkusil ochutnat, rozpadali se na talíři. Nakonec jsem zjistil, že se výrobek skládá převážně jen z mouky a to byl důsledek toho všeho. Za tu cenu mi to tedy přijde absurdní. Na obalu nebylo, kolik masa ve výrobku je použito, ale jako milovník utopenců to můžu odhadnout sotva na 35%. To jsme naše země na tom tak špatně že si nemůžeme dovolit kvalitní výrobky ? Hlavně že je tam napsaný, že to je český výrobek..


Produkt

VIVA Utopenci Delikates


Požadované řešení

Stáhnout z prodeje, nahradit kvalitnějšími výrobky a to nejen u tohoto případu..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2017 14:15, před 7 lety

Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Má-li spotřebitel podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin živočišného původu, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:36, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.