Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
V pátek mi koupili v Penny utopence od společnosti VIVA. Mám je rád a tyhle jsem ještě neměl, na poměr ceny se zdálo, že to nebude nic špatného, avšak když jsem je po pěti dnech rozdělal (trvanlivost měli až někdy do listopadu 2018) bylo mi k breku. Nějaký byly úplně v dezolátním stavu. Nějaký zas byly vybledlý natolik, že vypadali jak kdyby tam leželi 20 let. Když jsem sebral odvahu, abych je zkusil ochutnat, rozpadali se na talíři. Nakonec jsem zjistil, že se výrobek skládá převážně jen z mouky a to byl důsledek toho všeho. Za tu cenu mi to tedy přijde absurdní. Na obalu nebylo, kolik masa ve výrobku je použito, ale jako milovník utopenců to můžu odhadnout sotva na 35%. To jsme naše země na tom tak špatně že si nemůžeme dovolit kvalitní výrobky ? Hlavně že je tam napsaný, že to je český výrobek..
VIVA Utopenci Delikates
Stáhnout z prodeje, nahradit kvalitnějšími výrobky a to nejen u tohoto případu..
|
Tweet |
Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Má-li spotřebitel podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin živočišného původu, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.