Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
v září 2013 mě na ulici zastavila slečna se sim kartou od O2, bylo mi řečeno, že je to na 2 měsíce na zkoušku zdarma, a po uplynutí 2 měsícu se mi to automaticky ruší pokud to nebudu chtít prodloužit. Vzala jsi moji občanku opsala udaje a dala mi podepsat papír o tom, že jsem si převzala sim kartu. Za 2 mesíce mi došlo upozornění od společnosti, že jim dlužím 1048 Kč. Uhradila jsem to a od operatoru jsem zjistila, že jsem slečne podepsala smlouvu na 2 roky s paušálem 699 kč. Slečna mi podala klamavé informace. Společnost mi tvrdí, že nemůžu odstoupit od smlouvy. Odstoupení by bylo možné pokud O2 zaplatím 250 korun měsíčne po dobu 2 let jako pokutu za odstoupení. Ted každý měsíc hradím O2 699 korun. Ještě bych měla zmínit, že jsem sim kartu ani jednou nepoužila.
paušál 699 kč
Bezplatné odstoupení od O2. Nepožaduji vrácení peněz za uhrazené paušály.
|
Tweet |
V případě podání zavádějících informací poskytovatelem služeb má spotřebitel nárok na dodržení smluvních podmínek dle dohody. V tomto případě by bylo nutné prokázat poskytnutí klamavých informací, např. svědeckou výpovědí. Od účinnosti nových obchodních podmínek, kde již bude zapracována novela zákona o elektronických komunikacích může chtít operátor sankci pouze ve výši 20% z dosud nevyužitých paušálů.
Hezký den,
velice se omlouvám, pokud vám byly poskytnuty mylné informace. Vězte, že máme zájem na tom, aby každý náš zaměstnanec či externí zástupce byl skutečným profesionálem. Celou záležitost pro vás mohu nechat prověřit, máte-li zájem, kontaktujte mne, prosím, zde: www.o2.cz/dotazproguru, nezapomeňte uvést podrobnosti a telefonní číslo, o které se jedná, abychom mohli situaci detailně prozkoumat a nastavit patřičná řešení.
Děkuji za pochopení.
Mějte pěkný den
Renáta Drastichová| Telefónica Czech Republic, a.s.
GURU pro Social Media
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.