Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1706Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2013, před 11 lety

Michaela Raková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v září 2013 mě na ulici zastavila slečna se sim kartou od O2, bylo mi řečeno, že je to na 2 měsíce na zkoušku zdarma, a po uplynutí 2 měsícu se mi to automaticky ruší pokud to nebudu chtít prodloužit. Vzala jsi moji občanku opsala udaje a dala mi podepsat papír o tom, že jsem si převzala sim kartu. Za 2 mesíce mi došlo upozornění od společnosti, že jim dlužím 1048 Kč. Uhradila jsem to a od operatoru jsem zjistila, že jsem slečne podepsala smlouvu na 2 roky s paušálem 699 kč. Slečna mi podala klamavé informace. Společnost mi tvrdí, že nemůžu odstoupit od smlouvy. Odstoupení by bylo možné pokud O2 zaplatím 250 korun měsíčne po dobu 2 let jako pokutu za odstoupení. Ted každý měsíc hradím O2 699 korun. Ještě bych měla zmínit, že jsem sim kartu ani jednou nepoužila.


Produkt

paušál 699 kč


Požadované řešení

Bezplatné odstoupení od O2. Nepožaduji vrácení peněz za uhrazené paušály.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2014 16:51, před 11 lety

V případě podání zavádějících informací poskytovatelem služeb má spotřebitel nárok na dodržení smluvních podmínek dle dohody. V tomto případě by bylo nutné prokázat poskytnutí klamavých informací, např. svědeckou výpovědí. Od účinnosti nových obchodních podmínek, kde již bude zapracována novela zákona o elektronických komunikacích může chtít operátor sankci pouze ve výši 20% z dosud nevyužitých paušálů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2014 14:05, před 11 lety

Hezký den,

velice se omlouvám, pokud vám byly poskytnuty mylné informace. Vězte, že máme zájem na tom, aby každý náš zaměstnanec či externí zástupce byl skutečným profesionálem. Celou záležitost pro vás mohu nechat prověřit, máte-li zájem, kontaktujte mne, prosím, zde: www.o2.cz/dotazproguru, nezapomeňte uvést podrobnosti a telefonní číslo, o které se jedná, abychom mohli situaci detailně prozkoumat a nastavit patřičná řešení.

Děkuji za pochopení.

Mějte pěkný den

Renáta Drastichová| Telefónica Czech Republic, a.s.
GURU pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:37, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.