Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Vodafone mi opakovaně nepřijal reklamaci produktu, který jsem zakoupil před pár týdny na téže prodejně.
Pracovník prodejny odmítl zahájit reklamaci, odmítl převzít produkt k řešení, odmítl vydat jakékoli potvrzení, že zákazník požaduje reklamaci. Pouze mi sdělil, že mi zavolá, až bude nový produkt naskladněn, a pak si mám přijít a budeme to řešit. Týden nezavolal, tak jsem tak byl znovu. Trval jsem na zahájení reklamace, byl jsem odmítnut.
Jak je to možné?
Jak může Vodafone odmítnout zahájení reklamace zakoupeného produktu?
Lze kontaktovat ČOI?
Prodejna Mělník, prodejcem pan Melounek
karta SD Kingston
Objasnit mi, proč mi nebyla zahajena reklamace na prodejne, a zda to bylo v souladu s pravnimi predpisy CR. Pokud ne, nabidnout mi odskodneni.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby ČOI podal podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (konkrétně § 19).
Dobrý den, pane Skuto,
mrzí mě, že se Vám reklamaci nepodařilo vyřídit hned v naší prodejně. Dnes Vás telefonicky kontaktoval kompetentní pracovník a domluvili jste se na vyřešení celé situace. Věřím, že nyní již vše proběhne k Vaší spokojenosti.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vse ihned po uverejneni vyrizeno, a to diky prvni osobe, ktera za Vodafone celou vec i jeji citlivost ihned pochopila: Petr Balon , Regional Sales Manager, Region North West Bohemia. DEKUJU MOC!