Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#17060Reklamace produktu na prodejně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Vladimir Skuta

Znění stížnosti

Vodafone mi opakovaně nepřijal reklamaci produktu, který jsem zakoupil před pár týdny na téže prodejně.
Pracovník prodejny odmítl zahájit reklamaci, odmítl převzít produkt k řešení, odmítl vydat jakékoli potvrzení, že zákazník požaduje reklamaci. Pouze mi sdělil, že mi zavolá, až bude nový produkt naskladněn, a pak si mám přijít a budeme to řešit. Týden nezavolal, tak jsem tak byl znovu. Trval jsem na zahájení reklamace, byl jsem odmítnut.
Jak je to možné?
Jak může Vodafone odmítnout zahájení reklamace zakoupeného produktu?
Lze kontaktovat ČOI?

Prodejna Mělník, prodejcem pan Melounek


Produkt

karta SD Kingston


Požadované řešení

Objasnit mi, proč mi nebyla zahajena reklamace na prodejne, a zda to bylo v souladu s pravnimi predpisy CR. Pokud ne, nabidnout mi odskodneni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 11:05, před 7 lety

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby ČOI podal podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (konkrétně § 19).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2017 14:17, před 7 lety

Dobrý den, pane Skuto,

mrzí mě, že se Vám reklamaci nepodařilo vyřídit hned v naší prodejně. Dnes Vás telefonicky kontaktoval kompetentní pracovník a domluvili jste se na vyřešení celé situace. Věřím, že nyní již vše proběhne k Vaší spokojenosti.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2017 08:28, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.8.2017 13:43, před 7 lety


Vladimir Skuta

Hodnocení:

Komentář: Vse ihned po uverejneni vyrizeno, a to diky prvni osobe, ktera za Vodafone celou vec i jeji citlivost ihned pochopila: Petr Balon , Regional Sales Manager, Region North West Bohemia. DEKUJU MOC!