Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Taková nehoráznost s jakou jsem se musela setkat...v mém mobilu mne upozorňil obrovský nápis,že obsahuje několik virů a za okamžik mi odejde baterie a vše co v mobilu mám včetně kontaktů....uposlechla jsem a klikla na požadované a ihned mi přišla sms že mi strhávají 99.-(kč.) a to snad dokonce 2x,protože jsem z toho chtěla odejít a klikla jsem pravděpodobně 2x jak je možné,že tímto způsobem dovolíte obírat slušné lidi o takové částky?Můj operátor mi odmítl pomoci,že to není v jejich kompetenci a to jsem ho pouze žádala,aby mi zablokoval tyto podvodné transakce.Vůbec nevím jak se mohu bránit a nemusela platit za něco co jsem vůbec nechtěla.Tato hláška se mi objevila již znovu a to abych se obávala,že po každém otevření mobilu mi seberou nějaké peníze.
odmítám platit někomu něco,co neexistuje
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.