Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17063Účtovaná neexistující služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Monika Raková

Znění stížnosti

Taková nehoráznost s jakou jsem se musela setkat...v mém mobilu mne upozorňil obrovský nápis,že obsahuje několik virů a za okamžik mi odejde baterie a vše co v mobilu mám včetně kontaktů....uposlechla jsem a klikla na požadované a ihned mi přišla sms že mi strhávají 99.-(kč.) a to snad dokonce 2x,protože jsem z toho chtěla odejít a klikla jsem pravděpodobně 2x jak je možné,že tímto způsobem dovolíte obírat slušné lidi o takové částky?Můj operátor mi odmítl pomoci,že to není v jejich kompetenci a to jsem ho pouze žádala,aby mi zablokoval tyto podvodné transakce.Vůbec nevím jak se mohu bránit a nemusela platit za něco co jsem vůbec nechtěla.Tato hláška se mi objevila již znovu a to abych se obávala,že po každém otevření mobilu mi seberou nějaké peníze.


Požadované řešení

odmítám platit někomu něco,co neexistuje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2017 11:15, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.