Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
7.7 jsem podal žádost o tuto službu, dne 9.7 mi byla žádost schvále s rmailem že kvůli administraci může vše trvat až 2 pracovní dny a až bude vše připraveno přijde mi sms a email, je 20.7 a stále mi žádná sms a email nepřišel, na infolinku jsem volal 3krát dvakrát mi odpověděli že se mi ozvou během dne že zjistí víc informací a jednou že telefon stále po týdnu neni na skladě, spíše mi přijde že to nikdo nechce řešit
Každý rok nový iPhone
Jako společnost co máte větší pravomoce/slovo zkusit nějak zakročit z Vaší strany.
|
Tweet |
V daném případě jsou určující pro smluvní vztah "Podmínky programu Nový iPhone každý rok" zveřejněné na https://i.alza.cz/Foto/docs/Podminky_programu_iPhone_zaruka_160607-final-cistopis.pdf
Podle č. 3 Podmínek: Člen obdrží požadovaný iPhone nejdříve v okamžiku, kdy se stane Členem Programu a uhradí členský poplatek za první měsíc svého členství v Programu v souladu s těmito Podmínkami.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.