Společnost


DREAM BODY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17067Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2017, před 7 lety

Marta Tunklová

Znění stížnosti

Na základě reklamy v časopise jsem objednala u firmy Dream Body s.r.o. 2 ks náramků Power Equilibre za 990,-- Kč. Náramky vůbec neodpovídaly vyobrazení v reklamě, navíc byly velké - tudíž neseděly na ruce a proto jsem je ve stanoveném termínu vrátila na adresu, udanou na faktuře a to dne 30. 5. 2017. Do dnešního dne se nikdo neozval a peníze jsem nedostala zpět, přestože jsem uvedla číslo účtu, na který mají být vráceny. Nikde nemohu najít kontakt na firmu, ani telefon, ani e-mail. Prosím o prověření mé stážnosti. Marta Tunklová,


Produkt

balanční náramky Power Equilibre - 2 ks za 990,-- Kč


Požadované řešení

Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2017 10:03, před 7 lety

Odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží a to za předpokladu, že smlouva byla uzavřena mimo obchodní prostory podnikatele nebo za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku. Pokud se však společnost zavázala, že je možné od smlouvy odstoupit i ve lhůtě delší než je výše uvedená, je povinna svému závazku dostát. V takovém případě je ale nutné, aby se spotřebitelka řídila podmínkami, které byly mezi prodávajícím a spotřebitelkou sjednány.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:53, před 7 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.