Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#17070Nové připojení nezabezpečená síť

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2017, před 8 lety

Andrea Cechakova

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si u UPC nové zařízení pro příjem televizního vysílání - máme novou televizi, ale box byl starý a tím pádem nefungovala televize plnohodnotně - nedalo se sledovat zpětně vysílané pořady atd. Výměna byla provedena, leč, modem pro internetové připojení je již v novém zařízení. Při kontrolních testech (pracuji na pc, je to moje HPČ) mi Avast nadstandart vyjel hlášku o tom že připojení k netu není bezpečné a snadno napadnutelné, heslo je příliš slabé. Vše jsem oskenovala a poslala společnosti na technické problémy. Posílám to již od úterý od tohoho týdne, v pondělí proběhla instalace. Odpověď je vždy stejná, přijde vygenerovaný email cituji:
na řešení Vámi zaslaného požadavku číslo 1102821 stále pracujeme. Věříme, že odpověď Vám budeme schopni poskytnout co nejdříve.
Tento email je generován automaticky systémem, prosíme nereagujte na něj.

Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den

Klientské centrum UPC
i když jsem jim včera napsala toto, cituji:
Zdravím, ráda bych Vás upozornila že mě nebaví čekat již 2 dny na odstranění nezabezpečeného připojení. Na internetu pracuji a již jednou jsem řešila problém přes d Test s tím že došlo k dohodě mimo další organizace. Po 2 hodinách jak nám technik oznámil budete mít hotové práce na změnách ale dle skenu je vidět že pro mě ohrožující stav trvá dál! Takže, žádám o co nejrychlejší odstranění jinak se budu muset obrátit na Čoi- služba nefunguje v plném rozsahu - není zabezpečená a tudíž cena není pro mě relevantní. Čecháková Mimo jiné padá i připojení k telefonu jak jsem psala v emailech. Prosím, neposílejte mi že na problému stále pracujete, nebo napíšu já že jsem začala jednat jinde. Výpadky netu se podnikání netýkají ale tohle ano. Nenechám se hacknout a mám o co přijít!

Takových emailů jak na odstranění závady pracují mám celkem 4, nechci "degeny" vygenerované emaily ale vidět že se něco děje. Na linku nevolám, první hovor než jsem byla spojená trval více jak 20 minut a nehodlám platit ještě za tohle navíc. Už jednou jsem měla s UPC spor a díky d Testu jsme nakonec našli řešení.

Čecháková


Produkt

na základě domluvy ze dne 13.07.2017 Vám potvrzujeme změnu Vašich služeb. Na Vaší smlouvě dojde k následujícím úpravám: UPC Kabelová televize: 1x BALÍČEK MY PRIME KE KOMFORTU, 1x HORIZON GO KE KOMFORTU, 1x KOMFORT+ K INTERNETU, 1x PRONÁJEM HORIZON HD-DVR MEDIABOXU, 1x SLEVA 100% HBO NA 1MĚSÍC UPC Internet: 1x INTERNET 200+


Požadované řešení

Odstranit zranitelnost připojení, nemám zájem si nechat hacknout síť a následně celý počítač. A hlavně nějakou lidskou komunikaci, ne strojem posílané odpovědi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2017 09:04, před 8 lety

Služba musí být poskytována řádně podle smlouvy. Pokud službu nelze využívat z důvodů na straně poskytovatele, doporučujeme spotřebiteli uplatnit písemně reklamaci služby a požadovat slevu z její ceny, popřípadě odstoupení od smlouvy. Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2017 14:05, před 7 lety

Tato stížnost byla s klientkou řešena zároveň s druhou stížností (Nefunkční služby). Stížnost klientky byla předána na HelpDesk společnosti UPC Česká republika, s.r.o., který se s klientkou snažil několikrát neúspěšně spojit. Poté, co se klientku podařilo telefonicky kontaktovat, byla stížnost dořešena k její spokojenosti.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o., na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 09:57, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 09:37, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.