Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednala jsem si u UPC nové zařízení pro příjem televizního vysílání - máme novou televizi, ale box byl starý a tím pádem nefungovala televize plnohodnotně - nedalo se sledovat zpětně vysílané pořady atd. Výměna byla provedena, leč, modem pro internetové připojení je již v novém zařízení. Při kontrolních testech (pracuji na pc, je to moje HPČ) mi Avast nadstandart vyjel hlášku o tom že připojení k netu není bezpečné a snadno napadnutelné, heslo je příliš slabé. Vše jsem oskenovala a poslala společnosti na technické problémy. Posílám to již od úterý od tohoho týdne, v pondělí proběhla instalace. Odpověď je vždy stejná, přijde vygenerovaný email cituji:
na řešení Vámi zaslaného požadavku číslo 1102821 stále pracujeme. Věříme, že odpověď Vám budeme schopni poskytnout co nejdříve.
Tento email je generován automaticky systémem, prosíme nereagujte na něj.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den
Klientské centrum UPC
i když jsem jim včera napsala toto, cituji:
Zdravím, ráda bych Vás upozornila že mě nebaví čekat již 2 dny na odstranění nezabezpečeného připojení. Na internetu pracuji a již jednou jsem řešila problém přes d Test s tím že došlo k dohodě mimo další organizace. Po 2 hodinách jak nám technik oznámil budete mít hotové práce na změnách ale dle skenu je vidět že pro mě ohrožující stav trvá dál! Takže, žádám o co nejrychlejší odstranění jinak se budu muset obrátit na Čoi- služba nefunguje v plném rozsahu - není zabezpečená a tudíž cena není pro mě relevantní. Čecháková Mimo jiné padá i připojení k telefonu jak jsem psala v emailech. Prosím, neposílejte mi že na problému stále pracujete, nebo napíšu já že jsem začala jednat jinde. Výpadky netu se podnikání netýkají ale tohle ano. Nenechám se hacknout a mám o co přijít!
Takových emailů jak na odstranění závady pracují mám celkem 4, nechci "degeny" vygenerované emaily ale vidět že se něco děje. Na linku nevolám, první hovor než jsem byla spojená trval více jak 20 minut a nehodlám platit ještě za tohle navíc. Už jednou jsem měla s UPC spor a díky d Testu jsme nakonec našli řešení.
Čecháková
na základě domluvy ze dne 13.07.2017 Vám potvrzujeme změnu Vašich služeb. Na Vaší smlouvě dojde k následujícím úpravám: UPC Kabelová televize: 1x BALÍČEK MY PRIME KE KOMFORTU, 1x HORIZON GO KE KOMFORTU, 1x KOMFORT+ K INTERNETU, 1x PRONÁJEM HORIZON HD-DVR MEDIABOXU, 1x SLEVA 100% HBO NA 1MĚSÍC UPC Internet: 1x INTERNET 200+
Odstranit zranitelnost připojení, nemám zájem si nechat hacknout síť a následně celý počítač. A hlavně nějakou lidskou komunikaci, ne strojem posílané odpovědi
|
Tweet |
Služba musí být poskytována řádně podle smlouvy. Pokud službu nelze využívat z důvodů na straně poskytovatele, doporučujeme spotřebiteli uplatnit písemně reklamaci služby a požadovat slevu z její ceny, popřípadě odstoupení od smlouvy. Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Tato stížnost byla s klientkou řešena zároveň s druhou stížností (Nefunkční služby). Stížnost klientky byla předána na HelpDesk společnosti UPC Česká republika, s.r.o., který se s klientkou snažil několikrát neúspěšně spojit. Poté, co se klientku podařilo telefonicky kontaktovat, byla stížnost dořešena k její spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o., na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.