Společnost


ČEZ Zákaznické služby, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17072Poplatek za telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 minut 37 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2017, před 7 lety

Dagmar Moudrá

Znění stížnosti

Ráda bych věděla, pro učtujete poplatek za tel linku, která nefunguje, pouze oznamuje změnu tel, čísla. jde o staré tel. č.na poruchy (840850860). na vyúčtování zaplatím o 30 Kč zbytečně víc. Děkuji. Dagmar Moudrá K.Vary


Požadované řešení

zrušit nefunkční tel.číslo, nebo zpoplatnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2017 10:54, před 7 lety

Obchodníci nesmí používat pro komunikaci se zákazníky linky, které jsou zpoplatněné více než běžný hovor. Česká obchodní inspekce může za porušení zákona o ochraně spotřebitele udělit pokutu až do výše milionu korun.

Společnost ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.