Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#17073Reklamace dárku - tabletu LENOVO Tab 3 7 Essential

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2017, před 7 lety

Iva Zápotocká

Znění stížnosti

Včera 20.7.2017 jsem reklamovala vadný tablet u MALL.cz, dnes 21.7.2017 mi telefonickým hovorem bylo sděleno, že tablet nelze reklamovat, protože je to dárek. Na MALL. cz byli vstřícní a bylo mi doporučeno, že to mohu zkusit u firmy LENOVO sama, ale že nazaručí, že to bude v rámci záruky.
Na tablet jsem se nechala nalákat reklamou. V den objednání jsem zkoumala nejvýhodnější nabídky na nákup vybrané pračky a v eshopu MALL.cz byla pračka o 1.000,- Kč dražší než v na LGshop.cz. Nechala jsem se tedy nalákat nabídkou MALL.cz, kde nabízeli k pračce dárek, tablet LENOVO Tab 3 7 Essential. Protože tentýž tablet byl při nákupu za 1.999,-Kč řekla jsem si, že budu mít tablet o 1.000,- Kč levnější a objednala pračku na MALL.cz. Tablet, přestože v reklamě nabízí výdrž baterie až 10 hodin, vydrží funkční ani ne 2 hodiny a vybíjí se i při současném zapojení do nabíječky.


Produkt

Tablet LENOVO Tab 3 7 Essential


Požadované řešení

Oprava tabletu - nejspíš výměna baterie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2017 11:03, před 7 lety

Dárek je bezúplatným plněním upraveným v § 2055 až § 2078 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tato ustanovení neupravují možnost uplatnění práva z vadného plnění, nelze tedy reklamovat zboží, které spotřebitel dostal zdarma. Práva z vadného plnění (reklamaci) je možné uplatnit v případě kupní smlouvy, která je úplatným plněním, což vyplývá z definice kupní smlouvy uvedené v ustanovení § 2079 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2017 16:21, před 7 lety

Vážená paní Zápotocká,

děkuji Vám za zprávu a je mi velice líto, že máte problémy s avizovaným dárkem.

Dle vyjádření výše Vám bohužel opravdu nevzniká nárok na uplatnění reklamace daného dárku, neboť jste jej k výrobku obdržela zdarma.
V tomto případě Vám doporučím se případně obrátit na některý ze servisů, který Vám případně zajistí placenou opravdu daného tabletu.

Mrzí mne, že Vám nemohu vyjít více vstříc.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.8.2017 10:31, před 7 lety


Iva Zápotocká

Vážení, o pomoc jsem požádala firmu Lenovo. Reakce byla okamžitá a vstřícná. Tablet je podle výrobního čísla v zaruce. Měla jsem ho poslat na autorizovaný servis pro Lenovo, firmu Arvato Services k. s. ve Stochově. Přepravní firma si podle instrukcí tablet vyzvedla a do týdne byl tablet s novou baterií zase zpět. Vše bez placení opravy i dopravného. Opravdu skvělý přístup výrobce. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.