Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stížnost na nevyřízení opakované reklamace u CA Agentura Zájezdy, uplatněné 23.6.2013 u CK Azur Reizen,na změnu pobytu na ostrově Rhodos,místo v oblasti Kolymbia,hotel Mistral****,All inclusive, přemítění bez našeho souhlasu do vybydlené ubytovny SunBeach v oblasti Lardos/Lindos,bez úplného All inclusive.O změně pobytu proti své vůli jsme se dozvěděli až po doletu na místo v noci z 22.6.na 23.6.2013.
Změna ubytování v ubytovně SunBeach reklamaci na místě nevyřešila,dosavadní korespondence je bez výsledku,nárokujeme vrácení 40120 Kč,k cestovní smlouvě č. 01012532 z 30.1.2013,na které máme pouze podpis a razítko CA AZ.Proto trváme na vyřízení reklamace pouze prostřednictvím CA AZ,neboť provedená úhrada pobytu byla zneužita na včas neohlášenou změnu pobytu od CA AZ a CK AR.
Úhrada zálohy 40380 Kč byla provedena koncem 01/2013,doplatek 39860 Kč podle pokynů CA AZ před odjezdem na pobyt od 22.6. do 3.7.2013.
Praha,dne 21.12.2013
Reklamace z 23. 6. 2013 k cestovní sml. č. 01012532 z 30. 1. 2013
Vrácení částky 40120 Kč podle rozpisu,zaslaného CA AZ v dosavadní korespondenci opakovaných stížností a urgencí k nevyřízení naší oprávněné reklamace.
|
Tweet |
Dle § 852i občanského zákoníku odpovídá cestovní kancelář zákazníkoviza porušení závazků vyplývajích z uzavřené cestovní smlouvy. V případě uplatnění reklamace zájezdu má společnost 30 dnů na její vyřízení dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že dojde k porušení tohoto ustanovení, má spotřebitel možnost podat podnět České obchodní inspekci, která může na základě podnětu udělit společnosti sankce.
Dle Frankfurtské tabulky slev má zákazník nárok na slevu: za jiný typ ubytování: 5-10%, za jiné umístění také 5-10%.
Spotřebitel nám zaslal upřesňují zprávu v tomto znění: Odůvodnění jsme podrobně uvedli ve znění stížnosti, s požadovaným řešením v tomto textu č. 1708, s odkazy na celou platnou korespondenci s CA AZ a CK AR od 06/2013 do 12/2013. S návrhem dTest na řešení reklamace pouze ve dvou položkách, s 5-10% zásadně nesouhlasíme, m. j. i z důvodu, že CA AZ a CK AR Frankfurtskou tab. slev neuznávají. Podle našeho postupu využití podkladů od dTest byla částka k vrácení vyšší podle všech podkladů dTest, zejména pro nesplnění úplného All inclusive a dalších služeb, než jak jsme následně navrhli k vrácení poloviny z 80 240 Kč, t. j. 40 120 Kč., kterou jsme podle opakovaných urgencí u CA AZ do 30 dnů do konce r. 2013 neobdrželi. Pokud bychom postupovali podle Kodexu International Travel/ITQ tak částka k vrácení by byla mnohem vyšší. Pro úplnost sdělujeme, že CA AZ jsme zaslali e/m soubor 15x foto(5722kB), z vybydlené ubytovny SunBeach jako podklad k dořešení naší oprávněné reklamace z 23. 6. 2013.
Společnost Agentura Zájezdy.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Žaloba musí směřovat vůči smluvnímu partnerovi spotřebitele.