Společnost


Zaplo Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17082Upomínka na dluh 0 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2017, před 7 lety

Lubomír Ludvík

Znění stížnosti

Po upomínce byla půjčka za syna zaplacena, včetně smluvní pokuty a poplatku za upomínku. Za týden poslali předžalobní výzvu k okamžité úhradě dluhu 149 Kč za upomínku že dlužíme 0 Kč viz. scan upomínky.
https://ulozto.cz/!CAhoNdNaJFEx/zaplo-cz-exekuce-pro-149-korun-jpg

Problém je, že půjčují studentům bez příjmu, půjčí mu 2-3 tisíce a pak chtějí 10 tisíc zpět a hrozí rodině exekucí.


Požadované řešení

Zakázat půjčování mladým, kteří nemají vlastní příjem a živí je rodiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2017 09:18, před 7 lety

Byla-li upomínka zaslána neoprávněně, neboť dluh byl již splacen, nemůže společnost žádat náhradu výdajů za zaslání této upomínky. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby od vymáhání neoprávněného dluhu upustila.

Od nabytí účinnosti nového zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru (1. 12. 2016) je společnost povinna posoudit úvěruschopnost spotřebitele. Společnost může poskytnout spotřebitelský úvěr jen tehdy, pokud z výsledku posouzení úvěruschopnosti spotřebitele vyplývá, že nejsou důvodné pochybnosti o schopnosti spotřebitele spotřebitelský úvěr splácet.

Pokud by společnost i přes důvodné pochybnosti úvěru spotřebiteli poskytla, má spotřebitel právo uplatnit námitku neplatnosti smlouvy v tříleté promlčecí lhůtě běžící ode dne uzavření smlouvy. Spotřebitel je pak povinen vrátit poskytnutou jistinu spotřebitelského úvěru v době přiměřené jeho možnostem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.