Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jsem velmi znechucen a naštvaný!! Odesílal jsem svou airsoftovou zbraň *sniperku * do servisu a někde někdo od České pošty si s balíkem pěkně zaházel i přes to,že na balíku bylo napsáno neházet,křehké zboží!! Po rozbalení zbraně z balíku mě ihned kontaktoval servis, že mám zlomenou natahovací páku, která je opravdu těžce k sehnání . Zbraň byla opravdu pečlivě zabalená a zajištěna proti nárazu. Zbraň jsem sice pojistil na 15000,ale nevím jak to dopadne. To bylo naposledy, co jsem nechal poslat balík přes Českou poštou!!!!!!
Když nebude k sehnání natahovací páka zbraně, požaduji náhradu zbraně!!! Cena nové cca 12-15000 Kč
|
Tweet |
Dle čl. 2 odst. 3 písm. c) poštovních podmínek České pošty, s.p. (dále jen poštovní podmínky) mohou být obsahem zásilky také snadno rozbitelné věci, pokud jsou upraveny zvláštním tomu odpovídajícím způsobem tak, aby se v důsledku běžných manipulací s poštovní zásilkou nemohly poškodit.
Pokud byl obsah zásilky poškozen, ač byl proti poškození řádně zabezpečen, může spotřebitel žádat náhradu škody. Jestliže podnik požadavek spotřebitele na náhradu škody zcela nebo zčásti neuznává, tak dle čl. 45 odst. 6 poštovních podmínek podnik nejpozději do 15 dnů ode dne, kdy nastaly nebo byly zjištěny skutečnosti rozhodné pro toto stanovisko, předá spotřebiteli své stanovisko včetně jeho zdůvodnění v písemné podobě. Jestliže spotřebitel vznese proti takovému stanovisku námitky, podnik je přezkoumá a spotřebiteli v době co nejkratší předá své písemné stanovisko k námitkám.
Jestliže bude reklamace zamítnuta, je tu možnost obrátit se na znalce, který posoudí, jakým způsobem k poškození došlo. Pokud spotřebitel vyčerpal prostředek reklamace přímo u České pošty, a přesto nedosáhl uspokojivého vyřízení reklamace nebo stížnosti, je možné se obrátit na poštovního ombudsmana. Jeho úkolem je posoudit správnost postupu a jeho samotný výsledek. Nejpozději do 30 dnů je pak povinen informovat o svých závěrech.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman